Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo fajny motong sam posiadam z750s po zmianie kanapy na akcesoryjna daje radę na długich trasach, co do spalania jest dobrze nawet bardzo dobrze w trasie do 120 spalanie od 4,5 l natomiast ok140-160 spalanie do 5,5l wiec nie jest żle tylko ten bak mógł by być wiekszy
OdpowiedzWitam, zastanawia mnie taka rzecz: oglądałem moto '06 Z 750 S i mimo że to wtrysk, na kierownicy była dźwigienka ssania. Czy tak powinno być? Do tej pory myślałem że wszystkie silniki na wtrysku nie mają ssania ręcznego! Proszę o odpowiedź posiadaczy tego modelu.
OdpowiedzWitam. Jestem posiadaczem małego Zeta w wersji i również posiadam charakterystyczną dźwignię przy kierownicy. Otóż w modelach do roku 06 rozwiązanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika było rozwiązane za pomocą przyspieszacza obrotów w formie dźwigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, więc o tradycyjnym ssaniu gaźnikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano już pełne automatyczne ssanie. To wszystko.
OdpowiedzDziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Czyli dźwignia zniknęła dopiero w 2009 roku?
OdpowiedzZ tego co sobie przypominam to dźwignia zniknęła wraz z modelami, które pojawiły się już w 2007r. (pierwszy fejslifting).
OdpowiedzDzięki za info...
Odpowiedzjest błąd w opisie, zaciski hamulcowe są dwutłoczkowe w tym modelu.
Odpowiedznabyłem taki model i ten moment obr.jest naprawde przyjemny :)
OdpowiedzJestem posiadaczem Kawasaki Z750S . Jako motocykl na wycieczki letnie jest wystarczający , zarówno jak i dla osoby rozpoczynającej swoją przygodę w światku motocykli .Wygodna pozycja za kierownicą , pozwalająca przejechać bez zmęczenia odcinek między stacjami paliw, moc jest wystarczająca , trakcja również , nie wymaga częstych odwiedzin w serwisie. Ból to zużycie paliwa , drogie akcesoria (np. stelaż na kufry trudne do zdobycia na rynku wtórnym ) , wąsko osadzone lusterka (widać własne ramiona i trochę jezdni). Przy małych prędkościach ma tendencje do pogłębiania zakrętu ( pomocne tylko w jeździe w korkach między samochodami lecz nieprzyjemny efekt podczas ruszania ze skrzyżowania pod kątem prostym do ruchu jazdy ) . Dobry motocykl na co dzień !!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzTrzeba się nauczyć jeździć, żeby oceniać motocykl...:)
OdpowiedzTak :-) to szczera prawda :-) jeżdżę motocyklami od 33-ech lat :-) i myślę , że trochę już coś o tym wiem ;-)
Odpowiedzmam kawe jest to moj pierwszy motocykl ale naprawde jest super polecak kazdemu
OdpowiedzWitam mam kawasaki zx7r. mam pytanie , mianowicie od ilu stopni powinien zalaczać sie wentylator chlodnicy??? Bądz od ktorej kreski...??? Z gory dzieki za odpowied z
Odpowiedzchciałbym się dowiedzieć co ile ustawia się zawory w z 750
OdpowiedzTa kawa jest super mam w garazu z750 i z750s . Z750 s jest do sprzedania . Model 2006 przebieg 4800 km , 3 kluczyki , ksiazka serwisowa , jak nowy , kolor czerwony . wiecej info: sajmon77@poczta.fm Mozliwosc sprawdzenia w dowolnym serwisie . pozdrowionka
OdpowiedzWitam!! Od czego jest kontrolka FI swiecaca sie na czerwono ?? Bo on mi nie gasnie wogóle!!! POZDRO
Odpowiedzwitam też mi się świeci taka kontrolka proszę o info od czego jest
OdpowiedzPotrzebuje przedniej lampy do z750 04-06r PROSZE O POMOC!!
OdpowiedzChce to kupić, jak sie tym jeździ, ile jest miejsca i wogole.wczesniej jezdziłem zx6r 98. prosze o odpowiedź
OdpowiedzWie ktos przy ilu stopniach powinien właczac sie wentylator w z750???
OdpowiedzW moim wentylator włącza sie przy około 100 stopniach
Odpowiedzw mojej kawie z 2004r wentylator załancza się dokładnie przy 101 stopni i każdorazowo płyn schładzany jest do 96 stopni wentylator sie wyłancza, w trakcje jazdy temperatura utrzymuje się w granichach 67-75s maxymalnie nie mówie o mieście od tego jest własnie wentylator pozdrawiam
OdpowiedzPytanie moje dotyczy awaryjności tego modelu. Kawa kiedyś nie słynęła z jakości wykonania i ekonomiki jazdy. Jak to się ma w tym modelu?
Odpowiedzsiemka, mam pytanie na ktore praktycznie nie ma odpowiedzi :P ILE PALI TA KAWA???
OdpowiedzWitam. Otóż posiadam taką Kawę. Jeśli chodzi o spalanie to super sprawa. Otóż jazda tym motocyklem z prędkością do 100 km/ha w trybie mieszanym "zabrała" z baku tylko 5,3 litra benzyny. W tamtym sezonie latałem Cebulką i paliła tylko trochę mniej "wachy" ale miała tylko 2 cylindry i o ok. połowę mniej kucy. Wtrysk benzyny to jest coś :) Polecam ten motocykl z czystym sumieniem!
Odpowiedznie wiem o którą kawe ci chodzi ale jeśli chodzi o z750 z 2004r na wtrysku paliwa taką śmigam to przy wykorzystaniu w 80% mocy mieści się 5-6 litrów. Ostatnio zrobiłem na zbiorniku 17l 290km i cały czas pulsuje mi rezerwa lecz nie wiem ile jest na rezerwie ;P
Odpowiedzu mnie w mieście i częściowo na trasie (pół na pół) - w mieście delikatnie, na trasie do 200 - przejechałem 235 km i spaliła 13 litrów
OdpowiedzWitam wszystkich zakochanych w motocyklach, czy ktoś z was może mi dać jakieś wskazówki odnośnie części do tego modelu Kawy?? Chodzi generalnie o przód tzn. lampe z całą owiewką i lagi czy są takie jak w ZX-7R?? Byłbym ogromnie wdzięczny za jakieś wskazówki. Pozdro.
Odpowiedzlampy sa praktycznie niedostepne, reszta tez raczej trudna do osiagniecia, aczkolwiek do odwaznych swiat nalezy
OdpowiedzWłaśnie nabyłem taki model kawy. Jest super!!!!! Tylko zastanawiam się jak ją docierać, słyszałem, czytałem okilku metodach, agresywnych i mniej agresywnch. Narazie śmigam progresywnie średnimi prętkościami, no zdażyło mi się pociągnąć do 11ooo ale to z podniecenia. No to jak docierać?
Odpowiedzim wolniej tym lepiej. kto ci o docieraniu agresywnym powiedział? Pozdrawiam.
Odpowiedzsa super
Odpowiedz