Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeJest jeszcze model W650 z gaźnikami i uwaga... treble.... kopniakiem. Moim zdaniem duuużo daje ten kopniak no i gaźniki. Szkoda że w W800 z tego zrezygnowali :( U mnie to kopniak chyba jedyny na rynku zdecydował o wyborze. Parę lat temu jedyny archaizm współcześnie produkowany to był w zasadzie tylko harley. Teraz nie mam tego problemu i kawasaki z triumphem rozwiązali temat motocykla na szprychach i wykonanego z metalu.
OdpowiedzKawasaki W800 to piekny motocykl. Ale jest jeszcze parę takich ładnych motorków firmy Triumph: Triumph Bonneville T100 http://www.v10.pl/narzedzia/tapety/Motocykle/Triumph/Triumph%20Bonneville%20T100/Triumph%20Bonneville%20T100%201024x768_c259.jpg http://www.v10.pl/narzedzia/tapety/Motocykle/Triumph/Triumph%20Bonneville%20T100/Triumph%20Bonneville%20T100%201920x1200_c190.jpg Triumph Steve-Mc-Queen: http://foto.infomotori.com/photo/2011/11/14/cache/triumph-steve-mc-queen-limited-edition3_big.jpg Tiumph Sclambler: http://www.motorcyclenews.com/upload/217434/images/01scrambler.jpg Fajne zdjęcie: http://www.triumph.co.uk/images/t100_overview_main_2008.jpg
OdpowiedzChoćbym miał harować w pocie czoła, żebrać i oszczędzać na jedzeniu, będę go miał !!!! Codziennie nim jeżdżę w myślach :)
Odpowiedzno i prawidłowo prawdziwy facet powinien mieć pasje
OdpowiedzŚwietna Kawa, troszkę bym zmodyfikował przedni widelec, wywalił te ohydne gumy z goleni, dał głębsze błotniki, troszkę "grubszą" kanapę i tyle! Reszta jest boska...koła, bębny, rama, osłona na łańcuch niczym z wski, amortyzatory również... pięknie w starym stylu. Najbardziej urzekł mnie CYLINDER, przypomina mi ten z Junaka... piękny górnozaworowy gar, (co prawda dwa gary) ale wyglądają jak jeden wielki cylinder. Ach pięknie im to wyszło... .
OdpowiedzTO SOBIE ZMODYFIKUJ MODYFIKATORZE ZRÓB SOBIE NAJLEPIEJ WSK Z NIEGO ALE NAJPIERW POZAPIERNICZAJ NA NIEGO ZE 3 LATKA BO NIESTETY NIESTAC CIĘ A POTEM MOŻESZ SOBIE TUNINGOWAĆ ale mi to bosko wyszło
OdpowiedzPiękna maszyna. Tylko dlaczego napęd łańcuchem ,a nie wałem cardana?
Odpowiedzwsunie za te cenę mógłby być wał Cardana ale trochę za toporny był by, lepiej pasek zamiast łańcucha i z tyłu tarcze . Więcej nic bym nie zmieniał.
OdpowiedzWłaśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem W 800. Rewelacja i tyle na temat i nie mówię o wyglądzie, bo to sprawa indywidualna. Trzeba się tym pokulać. Polecam. Dla chętnych mój blog www.w800.blog.onet.pl
OdpowiedzWitaj.Calkiem ciekawy blog.Piekny moto.Male pytanko-ile kosztowalo cie AC za to cacko?Mam zamiar kupic ten sam model.Thx.Za OC podejrzewam ze ok 100?Pozdrawiam
OdpowiedzAlez ty jestes retro pojebem....
OdpowiedzBardzo fajny sprzęt mój styl ale trochę za drogi chociaż ma dużo detali świetne ubarwienie fenomenalne chromy ALE ZA TĄ CENĘ WOŁAŁ BYM APRILiE 750 KTÓRA TEŻ DO MNIE PRZEMAWIA. daj znać jak się sprawuje twoja kawa jak nawiniesz trochę asfaltu na koła.. POZDRO MOC Z TOBĄ
Odpowiedzczy tytuł tego filmu to WSK w Paryżu?
Odpowiedzco ty chciałeś udowodnić pisząc WSK w Paryżu czytaj dokładnie to co napisałem a nie po łepkach ZIOM ...................
OdpowiedzKiedy dziecko będzie rysować motocykl właśnie narysuje w 800, nie wiem skąd ale kiedyś na pewno kupie sobie dokładnie taki samiuśki.Polacy mają sentyment do Junaków WSK Rometów itd więc powinien być widoczny na naszych drogach. Jest piękny wygląda tak jakby ktoś robił przy nim kilka lat i wyjechał ze swojego garażu na pierwszą dziewicza wyprawę, motocykl z duszą.Bo te ścigacze szlifierki bezduszne pędzące a już nie wspone o skuterach automatach, ale każdy ma swój gust. ....................... POZDRAWIAM FANÓW RETRO NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
OdpowiedzFundnąłem sobie jazdę próbną W800 (tak, tak, nastały takie czasy, że trzeba płacić za jazdę próbną) i powiem wam jedno: REWELACJA !!! Wrażeń z jazdy W800 nie da się opisać słowami. to jest zupełnie inny świat! To jest esencja klasycznego motocykla! Już zaczynam zbierać kasę...
OdpowiedzWitam! ten motocykl kawasaki jest po prostu piękny dla mnie ideał pozdrowienia dla wszystkich!!!!!
OdpowiedzMój ideał to Yamaha SR400. Klasyczny motocykl z bardziej klasycznym zespołem napędowym. Gaźnik, zapłon na "kopniak", i nadal jest produkowany przez Japończyków. Niestety nie trafia na rynek europejski, gdyż jest ... zbyt prosty i tani. Dealer kiedy go sprzeda widzi go po raz ostatni. Tymczasem jak wiadomo interes się kręcikiedy właściciele pojazdów są zmuszeni możliwie często odwiedzać autoryzowany serwis. W kwestii W800 to wygląda na to, że ideał zostanie w sferze marzeń a jeździć będzie trzeba Kawką. ;) Czego serdecznie wszystkim życzę.
Odpowiedzw tym filmie brakuje dzwięku silnika.
Odpowiedznawiązując do komentarza o starym poczciwym junaku to coś tam przy nim podłubali ale to nie to , mógłby się ktoś podrapać w głowę i ratować naszą wueskę. przecież kiedyś byliśmy w światowej czołówce jednośladowej motoryzacji . ratujmy wueskę od zapomnienia
Odpowiedzmam 38 lat ale nie wiem dlaczego uwielbiam retro motoryzacje . jak zobaczyłem to kawasaki , od razu nasunęła się myśl bliżniak bonewill . obydwa są tak piękne że ściska mnie w dołku.
OdpowiedzZgadzam się ze zwolennikami - piękna maszyna. Faktycznie szkoda ze "nowy junak" tak nie wygląda.
Odpowiedz"Bój się Boga Jaśku, nareszcie jesteś!!"- chciałoby się powtórzyć za filmowym Pawlakiem patrząc na to cudo. Motocykl wygląda tak jak powinien wyglądać( Oczywiście szacunek dla fanów innych typów motorów). Tak wyobrażałem sobie nowego Junaka. Niestety, u nas chyba ktoś pomyślał, że coś takiego się nie przyjmie i zmarnował kolejną szansę na sensowne wskrzeszenie marki. Cóż, pozostaje czekać na nową Kawę i porzucić mrzonki o godnym następcy Junaka.
OdpowiedzTen sprzet wygląda jak moje BSA A7 w 1980 r. Zakochałem się od pierwszego wejrzenia i na 100% musze go mieć.
OdpowiedzPiękna maszyna - szkoda, że konstruktorzy nowego Junaka są zbyt zapatrzeni w Amerykę. Warto czasem obrócić się o 180 stopni. Pozdrawiam
OdpowiedzI teraz porównajcie sobie tego retro-moto z nowym retro-Junakiem M-16: http://www.scigacz.pl/Junak,M16,wielki,powrot,13872.html Najbardziej dziwi mnie fakt, że oba artykuły ukazały się w tym samym serwisie i oba zachwalają oba retro-motocykle. A przecież M-7 / M-10 i M-16 łączy tylko to, że są to motocykle i NIC innego.
OdpowiedzZatrudniliście nowego fotografa? Piękna sesja - widać wielki talent.
OdpowiedzCuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudo !!! :-)
OdpowiedzBrak słów. Coś przepięknego. Godny następca W650.
OdpowiedzHeh, przed przeczytaniem artykulu pomyslalem sobie, jaki ladnie odrestaurowany motocykl... Moze za 20 lat przerzuce sie na taki typ motocykla.
OdpowiedzNOWY JUNAK POWINIEN TAK WYGLĄDAĆ!!!
OdpowiedzDOKŁADNIE , W TYM STYLU. NO ALE PO CO?? , LEPSZY PANIE CZOPER Z CHIN CO UDAJE CHARLEJA, LEPIEJ SIE SPRZEDA, PANIE BO TERAZ TO CZOPERY MODE SOM.
Odpowiedzdobrze mówi !
OdpowiedzJestem szczęśliwym posiadaczem jego poprzednika tj. W 650 i nie zdawałem sobie sprawy, że ten motocykl może budzić tyle pozytywnych emocji(nawet wśród kierowców). On dopiero w ruchu i realu robi wrażenie. Mówię wam ilekroć go odpalam tyle razy na twarzy pojawia się baaanan od ucha do ucha a bikerzy na dużo poważniejszych maszynach okazują wyrazy aprobaty i szacunku. W 800 już mnie zainteresował. Mimo ogromnej sympatii do marki muszę przyznać,że nowy Triumph Bonneville nie wytrzymuje porównania (niestety również trakcyjnie)Ciekawi mnie tylko za ile i kiedy ??? P.S. trochę trudny kolor.
Odpowiedzcena to 6500 euro
Odpowiedzprzepraszam pomyliłem się cena 8500 euro
OdpowiedzNo to w tej cenie jest w czym wybierać.
OdpowiedzTen motocykl jest przepiękny.
OdpowiedzMotocykl prezentuje sie swietnie, ale zdecydowanie nie jest na moje lata... Za mlody jestem na niego;) Ale odczucia jak najbardziej pozytywne... Pozdrawiam
Odpowiedz"Jest piękny, it’s beautiful" hehehe racja:)
Odpowiedz