Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, chciałem zapytać czy ktoś jeździ na motocyklu sxf 2013 albo 2014 bo ja mam taki model sxf 250 z 2014r i uważam że to najgorszy motor jaki do tej pory miałem, inżynierowie za wszelką cenę odchudzili silnik za cenę żywotności. Jeżdżę na motocyklu dosyć sporo i jestem zmuszony wymieniać tłoka co 4 miesiące to jest 40h czyli po roku jazdy bez większych szaleństw trzeba wymienić cylinder. Ostatnio jak by tego było mało zniknoł mi 5 bieg po rozebraniu okazało się że skrzynia jest na rozsypce.. lekkie materiały? widac na każdym kroku lekkie ale bardzo zawodne! Koszty eksploatacji takiego modelu są bardzo duże. Nie wiem czy wszystkie nowe modele KTM sxf albo exc są również w takiej kondycji ? Pozdrawiam Szymon sxf 250 2014.
OdpowiedzBardzo fajny artykuł, szkoda że takie marki europejskie jak TM albo GAS GAS nie są w stanie stanąć w rywalizacji z KTM`em, zawsze jak jest rywal to i ambicje większe.... z korzyścią dla użytkowników :) a tak naprawdę to przydałaby się różnorodność marek w ogóle, byłoby ciekawiej
Odpowiedzświetny tekst,jednym słowem KTM FTW!
Odpowiedz