Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzetlok dwa razy w roku? INFORMACJE Z ****, PRZY JEZDZIE ENDURO SPOKOJNIE MOZNA DWA SEZONY NA JEDNYM LEZDZIC, A PRZY KATOWANIU NA TORZE JEDEN SEZON BEZ PROBLEMU. KTM CHYBA PLACI ZA ROZPOWSZECHNIANIE TAKICH BAJEK O CZESTYCH WYMIANACH I NABIJA SOBIE KASE NA CZESCIACH.
OdpowiedzW takim razie proszę, lataj rok w mx na jednym tłok. Jeżeli wolisz zaoszczędzić 300 zł na tłoku, żeby później bulić 3 tyś za bajzel jaki narobi pęknięty tłok. Ale oczywiście można przejeździć i 5 sezonów jeżeli w roku latasz 2 mth ;)
OdpowiedzSzkoda że nie podajecie danych co do mocy, spalania, prędkości, chodzi mi o ogół motocykli nie tylko crosów, chociaż idąc w tym kierunku to to wypadało by poznać koszta związane z utrzymaniem np. przez rok. Widziałem CZ-tki 125 jeżdżące na nie fabrycznych tłokach wykręcające ponad 12tys obrotów z rynku wtórnego (bardzo wtórnego) i dające radę. A tu KTM 2 letni w którym tłok i resztę trzeba wymieniać 2 razy do roku mimo że pewnie powłoka z Nicasilu i takie tam a moc zbliżona do maszyn z przed 20 lat. Może trochę praktyki jak nie zajeździć maszyny (ale jeździć). Sorry, jestem zielony w temacie jeżdżenia wyczynowo ale swoje wytłukłem i jeszcze kiedyś wsiądę na enduro a tu suche dane,bez konkretów, ile zyskam na tłumiku i takie tam.
OdpowiedzLekka krosteczka super
OdpowiedzNie ma nic piekniejszego niz wkrecana na obroty setka :D
Odpowiedzwidze ze Michalin/Józefów rządzi :D wlasnie sie zastanawialem czy bardzo tam ludzi ganiaja czy nie...
Odpowiedz