Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzepowiem tak juz suzuki gsxr 1000 jest lepsze od tego mocniejsze , ładniejsze z wygladu i co najwazniejsze tańsze od tego ktm!
Odpowiedz... i jest kolejnym japońskim ryżopedem...
OdpowiedzDla mnie motocykl całkiem spoko zarówno pod względem stylistyki jak i osiągów. Dobrze że firma KTM w końcu zdecydowała się na wejście w klasę super sport. Najbardziej brakuje mi analogowego obrotomierza....ciekawe jak z czytelnością tego wyświetlacza w słońcu...
Odpowiedzkonstruktorzy chyba myśleli że tą innowacyjną bryłą motoru zdobędą rynek, a przez to zapomieli o osiągach... a motor i tak jest brzydki
OdpowiedzCiekaw jestem czy widziałeś go na żywo?!
OdpowiedzO gustach sie nie mowi, Sprzet stworzony na tor. Co mi sie nie widzi to caly uklad systemu podawania danych ( predkosc, czasy okrozen i inne, malo wyrazne i ZA DUZO TEGO. Zawieszenie bajka, hamulce i ich dozowanie rowniez. Vizjoner, idz do rowiesnikow z piaskownicy i pogadaj z nimi o adekwatnych do ich wieku tematach. Poczytaj troche o budowie silnikow i roznicach w ich konstrukcji. O regolaminach wyscigow nie wspomne, ,oze sam na to wpadniesz, jak nie to zapraszemy za 10 lat.
Odpowiedzpowiem otwarcie, dla mnie ten motocykl jest po prostu brzydki i drogi jak na swoje możliwości. Jednakowoż jakość wykonania musi być wysoka, bo w końcu ktm, ale jednak nie jest to super przekonujące, kto ma porównanie z innymi sprzętami tej klasy niech się wypowie, chętnie poczytam
OdpowiedzNapisz na czym jeździsz,a poznam Twój motyw!Mam KTMa i za nic bym się nie zamienił!:)
OdpowiedzVizjoner, z 2 garów nie osiągniesz takiej mocy jak z 4 i właśnie żeby było sprawiedliwie twiny mogą mieć większą pojemność. Poza tym nie liczy się tylko moc, ale również sposób jej oddawania, moment obrotowy itp. Poza tym wielokrotnie w historii wyścigów twiny były górą nad "czwórkami" np ducati 916 mimo że dysponował o wiele mniejszą mocą od japońców to i tak wszystkim kopał zadki jak chciał. Albo np. W Master Bike 2006 Aprilia rsv 1000 mimo iż dysponowała mocą 140 km to i tak dokopała skośnookim maszynką które dysponowały mocą rzędu 180 km. Więc koleś jak się nie znasz to zamilknij. Pozdro
OdpowiedzNiewypał za 60 tys zł - to jest moje zdanie. 155 KM z silnika 1150ccm to żaden wyczyn. Honda 8 lat temu mila150KM ale z silnika niewiele ponad 900cm. Kolorystyka malowania jak w WSK-gil a kształt owiewek jeszcze bardziej żałosny niż w ścigaczach z lat 80tych. Mozę na zachodzie sie sprzeda, w Polsce będą kupowac takie sprzęty ludzie o grubych portfelach i bezguściu, chcący sie wyróżnić. Dzisiejsze topowe ścigacze japońskiej czwórki rozwijają prawie 190KM i maja przede wszystkim 4 cylindrowy silnik. A 4 na pewno lepiej niz 2!!!
Odpowiedzwalnij sie w pale koles! sprzedaj wreszcie te WSKe i wyciag slome z butow chamie! zamien na simsona to przynajmniej bedziesz ladniej wygladal!
OdpowiedzWolę tego ktm-a od japończyka. Hahaha, gościu nie tylko moc się liczy....
OdpowiedzJestes jeszcze maly i glupi. A to czy lepsze bedzie 4 gary czy 2 gary to okaze sie w wyscigach wsbk gdzie KTM tez wystartuje. Moc przydaje sie na prostych ale wyscigi wygrywa sie w zakretach specjalisto od siedmiu bolesci
OdpowiedzA kto tu mówi o wyścigach?! chodzi o zwykłego człowieka i szybkie wypady za miasto. Nie dość ze KTM jest dużo słabszy to jeszcze kosztuje 10 tys więcej od japońskich litrów a to wszystko w trefnym i nudnym jak flaki z olejem opakowaniu... Nawet w takich wyścigach 30KM nie nadrobisz dobrym zawieszeniem , lekkością prowadzenia wspaniałymi hamulcami.( no chyba ze ścigamy sie na torze kartingowym) no i jeszcze jedno nieporozumienie w regulaminie jak V do do 1150ccm a jak R4 to do 1000? A cóż to za kaprawe i niesprawiedliwe zasady?
Odpowiedzmasz nasrane w tej głupiej głowie niewątpliwie...jestes jednym z tych pacanów którzy po tygodniu jeżdzenia dowolnym sprzętem mówią że jest juz za wolny...tackie ciołki głównie sie zabijają na motorach...jeździłeś kiedyś chociaż sportową 600 pachołku? ja dosiadam bandita 650 i uważam że jest szybki(ważąc 108kg), a planując na przyszły sezon zmiane szczerze mówiąc obawiam sie zakupu nawet daytony 675 nie mówiąc o duzych twinach...nie dlatego że nie umiem jeździć...mam respekt do tego typu maszyn i lubie żyć...masz i pomyśl...
OdpowiedzWidzę ze ty tez jestes maly i glupi. Dla zwyklego czlowieka na szybkie wypady za miasto to 600-tka to juz jest az za duzo. A ten sprzet jest na tor a nie takich gamoni jak ty co Mcdonalda uwazaja za restauracje. Dokup sobie do tego swojego zx10 taki osprzet i wyposazenie jakie ma rc8 i ten japonski super sprzet bedzie kosztowal nie 50k a 65k
OdpowiedzAle Polacy to myślący naród - rzucają sie na nowości. Nie wiem czy wiecie ale firmy które produkują ubrania młodzieżowe: Hause, Troll, Top - Secret to sa wszystko polskie firmy ......... a nazwa taka bo kto by kupił spodnie marki Skrzat, Krasnal itd Nie sa to zle produkty ale sa kupywane ze wzgledu tylko i wylacznie na nowoczesna i obcobrzmiaca nazwe.....
OdpowiedzBardzo ciekawy motocykl, ma swój własny styl mam nadzieje, że będzie równie dobry co ducati 1098 i będzie stanowił poważną konkurencję dla Japończyków . Jedyne co mi się nie podoba to przyrządy pokładowe :P
Odpowiedz