Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTrochę czasu upłynęło, ale już jest i tak wygląda. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://acidmoto.ch/cms/sites/default/files/ktm-rc4-690-r-concept-luca-bar-design.jpg&imgrefurl=http://acidmoto.ch/cms/content/news/2013/05/07/ktm-690-rc4-vu-par-luca-bar-design&h=1076&w=1600&sz=171&tbnid=gj9u2rHEEfdN1M:&tbnh=99&tbnw=147&zoom=1&usg=__rEB_18_59zMyaifjSDQcdwJ1Jto=&docid=F6N9Kvy880BkdM&sa=X&ei=OzGiUsXrNuGs4ATE2YHYCQ&ved=0CDIQ9QEwAQ
OdpowiedzTrochę czasu upłynęło, ale już jest i tak wygląda. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://acidmoto.ch/cms/sites/default/files/ktm-rc4-690-r-concept-luca-bar-design.jpg&imgrefurl=http://acidmoto.ch/cms/content/news/2013/05/07/ktm-690-rc4-vu-par-luca-bar-design&h=1076&w=1600&sz=171&tbnid=gj9u2rHEEfdN1M:&tbnh=99&tbnw=147&zoom=1&usg=__rEB_18_59zMyaifjSDQcdwJ1Jto=&docid=F6N9Kvy880BkdM&sa=X&ei=OzGiUsXrNuGs4ATE2YHYCQ&ved=0CDIQ9QEwAQ
OdpowiedzTrochę czasu upłynęło, ale już jest i tak wygląda. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://acidmoto.ch/cms/sites/default/files/ktm-rc4-690-r-concept-luca-bar-design.jpg&imgrefurl=http://acidmoto.ch/cms/content/news/2013/05/07/ktm-690-rc4-vu-par-luca-bar-design&h=1076&w=1600&sz=171&tbnid=gj9u2rHEEfdN1M:&tbnh=99&tbnw=147&zoom=1&usg=__rEB_18_59zMyaifjSDQcdwJ1Jto=&docid=F6N9Kvy880BkdM&sa=X&ei=OzGiUsXrNuGs4ATE2YHYCQ&ved=0CDIQ9QEwAQ
OdpowiedzJeden cylinder to za mało chyba że pojemność będzie wyższa, patrząc na przyrost pojemności w przepisach world supersport widać że wzrasta ona o 75cm3 w zamian za odjęcie jednego cylindra. Wychodzi na to że jednocylindrowiec powinien mieć pojemność 825cm, wtedy tłok będzie miał średnice sporej popielniczki.
Odpowiedz