Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeArcy fajny motocykl, a raczej zabawka bo w tych kategoriach należy go postrzegać. Pierwsza jazda zrobiła na mnie ogromne wrażenie, pozwoliłem sobie na rzeczy które na motocyklu cross/enduro są dla mnie nie osiągalne. Ni jak nie można tego porównać do standardowych pojazdów terenowych. Zakochałem się w tym ustrojstwie... Całość psuje jednak badziew i tanizna... Widać wyraźnie że połowa udziałów firmy KTM wywędrowała do Indii... Pomijam już te nieszczęsne hamulce, ale brak termostatu w korku chłodnicy, do tego odma wycelowana prosto w kolektor wydechowy = chmury pary przy zatrzymaniu. Jest więcej takich kwiatków. Za tą cenę mogli się bardziej postarać, jakość wykonania przywodzi mi na myśl tylko chińskie produkty :/
OdpowiedzTaki motocykl to pomysl fajny, ale to nie żadna nowość chyba, że dla KTMa. Chwała Tadkowi Firmy trialowe ( robią takie hybrydy od zawsze, tylko lżejsze i tańsze. ...Moja Honda TLR z 85r. ma też 100kg.
Odpowiedzwszystko cacy i koko spoko ale ta CENA!! przecież za to można kupić wypasiony motocykl crossowy z lepszej półki jakościowej, albo prawie dwa nowe motocykle trialowe.
OdpowiedzByłby ciekawy motocykl do włóczenia się po górach ale bak 5.5 litra dyskwalifikuje go w czymś więcej niż upalanie za domem. Kupię od razu jak dadzą akcesoryjny zbiornik.
OdpowiedzHej. Mimo, że nie daliśmy rady tego sprawdzić, ponoć zasięg oscyluje w granicach 200km, a to przecież całkiem sporo na motocykl offroadowy.
OdpowiedzInne źródła podają ok. 100km do rezerwy czyli do turystyki o 100 za mało. Można wprawdzie kupić EXC z dużym bakiem Acerbisa ale to wysilone wyścigówki i Freeride byłby lepszy.
OdpowiedzDrogo jak za prawie cos, za te pienazki mozna kupic CRF450, KTM sie wyjatkowo ceni jak na jakość jaką reprezantuja. Mi się nie podoba.
OdpowiedzDrogo jak za prawie cos, za te pienazki mozna kupic CRF450, KTM sie wyjatkowo ceni jak na jakość jaką reprezantuja. Mi się nie podoba.
OdpowiedzDrogo jak za prawie cos, za te pienazki mozna kupic CRF450, KTM sie wyjatkowo ceni jak na jakość jaką reprezantuja. Mi się nie podoba.
OdpowiedzDrogo jak za prawie cos, za te pienazki mozna kupic CRF450, KTM sie wyjatkowo ceni jak na jakość jaką reprezantuja. Mi się nie podoba.
Odpowiedztekst o rozjechaniu koloni plesni mnie zabił hahahaa mi sie ten ktm sni po nocach szczególnie ze dopiero chce zacząć przygode z enduro w wersji spalinowej tylko ze realia finasnsowe każą czekać na pojawienia sie tego sprzetu na rynku wtórnym :(
OdpowiedzZapowiada się ciekawie tylko na ch** te normy emisji spalin ci z unii to mają nasrane wełbach
OdpowiedzTen motocykl został zaprojektowany żeby był tak cichy jak to tylko możliwe i Lubię to! A jak komuś nie pasi to Akrap na pewno już kombinuje nad głośną rurą.
OdpowiedzArtykuł sponsorowany? Bo przez cały czas miałem takie wrażenie.
Odpowiedzto nie motogen
OdpowiedzAle pojazd na motogen'a... z ciekawości się zapytam - skąd taki wniosek?
OdpowiedzCo za kretyńskie, idiotyczne, wieśniackie podejście! Jeśli ktoś napisze, że cos jest dobre, to odrazu ktoś go kupił? Jak beznadziejnie smutne musi byc twoje życie.
Odpowiedz