Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeŚwietny sprzęt! Ja akurat jestem z Wadowic i tu w okolicy co drugi ktorego znam i moja ekipa włąśnie czegoś takiego szukamy! Jeśli lubisz latać szybko, łoić po winklach, nieraz poszaleć a w piękny wakacyjny weekend chcesz skoczyć na dwudniowa trase z żoną albo wakacje to jest to!:) Turystyki sa wtedy za ciężkie i nieporęczne, Turystyczne Enduro za wolne a segment sportowo-turystycznych moto wymiera niestety zaś w tych starych pozycja w mieście nie zawsze jest przyjazna
OdpowiedzSMT na autostradzie??? To jest użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem i KTM powinien za to anulować gwarancję ;)
OdpowiedzDzisiaj jezdzilem tym samym egzemplarzem. 15 lat jezdze na moto i jeszcze na czyms takim nie jezdzilem - Super silnik, - super zawias, - bardzo wygodna pozycja, - niesamowite hamulce, - wygodny dla 2 osob, - bez problemu ochrona do 160km/h przed wiatrem - a jest przeciez wyzsza szyba A argument o cenie mozna obalic bo zaczely sie wyprzedaze. Wg mnie po Multistradzie jest najlepszy wszechstronny i najladniejszy motocykl na rynku. GSa nie porownuje - jeszcze nie doroslem do tego designu, dzwieku malego Fiata i wykrzywionych oczu
OdpowiedzMoże on ma być na stunt?
OdpowiedzDla mnie wystarczy F800R
OdpowiedzSuper sprzęt! Ten motocykl ma tylko jedynego prawdziwego konkurenta - Triumpha Tigera. Gdybym miał się co do któregoś skłaniać to raczej KTM , myślałem że się to zmieni kiedy mówiono o nowym tigerze, a tu okazuję się że nic z nim nie zrobili tylko dłubneli coś w wyglądzie no trudno. Za tą kasę kupiłbym kawę zx1000.
OdpowiedzSuper sprzęt! Ten motocykl ma tylko jedynego prawdziwego konkurenta - Triumpha Tigera. Gdybym miał się co do któregoś skłaniać to raczej KTM , myślałem że się to zmieni kiedy mówiono o nowym tigerze, a tu okazuję się że nic z nim nie zrobili tylko dłubneli coś w wyglądzie no trudno. Za tą kasę kupiłbym kawę zx1000.
Odpowiedzz tym małym schowkiem to też mało obiektywna ocena, bo moja 'bardziej' turystyczna VFR'a RC46 ma mniejszy, a nie ma komina pod tyłkiem, tym bardziej dwóch. Co do prowadzenia, to wielu gości takiego sprzęta potrzebuje, wiele razy latałem po górach i nie koniecznie podziwiałem tylko widoki ;)) w relaksacyjnym tempie i to z kuframi ;)) Jak powiększą mu zbiornika- biorę ;)
OdpowiedzJaja se koledzy robicie ,świetny motor ale na pewno nie turystyk przy takim spalaniu.
OdpowiedzCo ma spalanie do turystyki, SMT średnio na baku w ostatni weekend wraz z plecaczkiem i bagażem zrobił 290 km jak się chce to się da tylko trzeba umieć się posługiwać cuglami to i koń posłuszny i mniej owsa wpierdziela ! a pozatym kufry z wlewką powodują że możesz mieć 6 litórów więcej dostępne więc....... jako prawdziwy turysta masz innych z tyłu
Odpowiedzprzecież to jest versys
OdpowiedzGS kupie jak będę miał 60 lat, póki jestem młody SM T !!!
OdpowiedzJeżdzę tym motorkiem juz od 2 miesięcy nawinołem trochę kilosów i powiem Wam tylko jedno wspaniała maszyna i do śmigania po vinklach i do miasta i do dalekich wypraw z plecaczkiem, jedyny mankament spalanie ale tym się nie przejmuje bo jak cię stac na takie moto to na to by lać też !
OdpowiedzA stać Cię na jakieś korepetycje z ortografii i interpunkcji?
OdpowiedzBardzo dobrze powiedziane. Masz szmal na konia to masz i na owies. Więc jedyna niewygoda to planowanie przystanków :)
OdpowiedzMożna prosić o jakieś konkretne liczby? Miasto, trasa, pałowanie, spokojna jazda? Bo interesuje mnie taki sprzęt, ale naczytałem się już różnych opinii o spalaniu :)
Odpowiedzzależy jak się jeżdzi , do 5 tys obrotów średnio 6,0 - 6,5 l powyżej czyli do mniej więcej 6/7 tys obrotów już ponad 7 a jak nim zapi....lam to nawet i 10 ! ale zabawa jest przednia, prowadzenie wspaniałe, hamulce nie ma co mówić, zawias uuuu mam gdzieś polskie dziurawe drogi, no i moment przyśpieszenia ummm poprostu każdy kto się nim przejedzie będzie zachwycony bez względu na minusy czyli spalanie, szarpanie na dole i np mało wskazników ale więcej nic mu nie można zarzucić a BMW 1200 GS oczywiście fajna maszyna ale dla precli co myślą że poza bmw to już nic nei ma !
OdpowiedzWystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.
OdpowiedzTak tylko GS w swojej doskonałości stał się nudny i strasznie popularny. Ten KTM jest dla innej grupy docelowej, dla ludzi którzy nie jadą na drugi koniec świata (chociaż GS ostatnią częściej widać w mieście niż na trasie) tylko potrzebują moto do wypadów na weekend czy kilka dni aby pośmigać po krętych drogach. I tych ludzi nie interesuje jazda GS (swoją drogą bardzo zaawansowany technicznie moto) tylko szukają coś większego niż supermoto gdzie można zapakować trochę gratów. Sam śmigam supermoto i czasami przydała by się taka maszynka na weekendy.
OdpowiedzTu się zgadzam. Na GS czujesz się, jak z domu dziecka :) Na Grossglockner Hochalpenstrasse 50% motocykli to GS'y. Może faktycznie, pomimo pewnych braków ten KTM to alternatywa. Pozdrawiam!
OdpowiedzA co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.
OdpowiedzTotalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej :)
Odpowiedzdo tego samego klienta jest 990 Adventure
OdpowiedzNope, do różnych odbiorców. Bardzo różnych. Multistrada, SMT, duży Tiger to w ogóle zupełnie różne klasy - ciężkie podróżne enduro i funbajki z kuframi. Krótko - ani GS nie jest funbajkiem ani SMT nie jest enduro. SMT jeśli już do czegoś porównywać to raczej do sport-turystyków.`
OdpowiedzNo ma, ma. Ale jak już sie czepisza to zobacz Dorsoduro 1200 - ten sam segment. Więcej mocy, kontrola trakcji, super zawias i heble a kosztuje tylko 45 tysięcy...
OdpowiedzCzepiam się kiedy trzeba, Twoje porównanie jest już o niebo lepsze. Chętnie bym zobaczył zestawienie "dużych fun-bike'ów z potencjałem turystycznym". pozdrawiam
Odpowiedzzestawienie jest w jednym z numerów motormani chyba z pażdziernika zobacz BMW GS 1200 vs KTM SMT 990 !
Odpowiedz