Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMnie najbardziej interesuje spalanie przy takiej codziennej jezdzie. Takie zyciowe - dynamiczna jazda moze nie caly czas pod czerwonym polem ale na pewno nie delikatne glaskanie manetki i mulenie silnika by jak najmniej wychlapal:) Bo to co w katalogach podają (róznie, czasem ponizej 5L, nie pamietam o jaki dokladnie model z tym ktmowym silnikiem chodzi) to chyba oni osiągają na hamowni. Czasem sobie mysle na co bym zamienił mojego duzego DL i przychodzi mi najczęściej KTM do głowy - V-strom ma ten plus ze bez specjalnego zamulania zadowala sie okolo 6 - 6,5 l wachy. Dla KTMa 8-9 jeszcze bym przebolal, ale 12stu literow to juz chyba nie:D
Odpowiedz