Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeAutor sie nie popisal zaleta nowego Diuka jest oblednie wypasiony wyglad nigdy wczesniej tak kozacko nie wygladal no ale nie kazdy zna sie na pieknie i np lubi stare grube baby zgadza sie Panie autorze :) Mialem okazje nim jezdzic wrazenia jak najbardziej pozytywne przyczepka do ABSu takie sa wymagania przez ue a w czym problem jak go mozna wylaczyc jak dla mnie szukanie dziury w calym ocena oparta na guscie a nie na obiektywnej ocenie stwierdzenia faktow czyli do kosza
OdpowiedzDokladnie jeszcze pisanie ze Ktm nie ma duszy?!!!. TO sa wariaty ktore faktycznie maja dusze ale lobuza.
OdpowiedzAutor sie nie popisal zaleta nowego Diuka jest oblednie wypasiony wyglad nigdy wczesniej tak kozacko nie wygladal no ale nie kazdy zna sie na pieknie i np lubi stare grube baby zgadza sie Panie autorze :) Mialem okazje nim jezdzic wrazenia jak najbardziej pozytywne przyczepka do ABSu takie sa wymagania przez ue a w czym problem jak go mozna wylaczyc jak dla mnie szukanie dziury w calym ocena oparta na guscie a nie na obiektywnej ocenie stwierdzenia faktow czyli do kosza
OdpowiedzA jakie jest spalanie tego singla??
OdpowiedzWitam Mam Duka 2012 od kwietnia tego roku, maksymalnie jechalem nim 202km/h ( przed tuningiem ), pali mi jakies 3,5L na seteke. Złego słowa o nim powiedziec nie moge, acz kolwiek wymagał on drobnych poprawek z mojej strony, pod wzgledem wygody jazdy. Niesamowicie klei sie na winklach, praktycznie sam sie składa,przez co wychodzac z zakretu mozna smiało odkrecic a usmiech sam sie pojawia na twarzy. Na miasto idealny jak i na dłuzsza podroz. Wymieniłem mu wydech,kierownice, półke , dorzuciłęm crash pady, xenon,gmole, zmieniłem chłodnice i pare innych drobiazgow wizualnych. Robi wraznie i zawsze zwraca uwage na drodze . Nie lubi natomiast jazdy na niskich obrotach, od razu szarpie łancuchem i motorem, trzeba go krecic , wtedy ładnie brzmi i az rwie sie do ostrej jazdy. Zaskoczył mnie pozytywnie kilka razy na drodze swoja moca i zwinnoscia. Motocykl goraco polecam kazdemu kto lubi zwinnie i agrsewnie poruszac sie po miescie jak i po za nim.
OdpowiedzWitamy w Polsce - według Pana Recenzenta jak motocykl jest za dobry to ...jest zły. Nie no ręce opadają. Wygląd rzeczywiście zmienił się radykalnie ale to jedyna rzecz do której można się ew. przyczepić. Porównanie do najnudniejszych moto na świecie xj6 i horneta jest juz całkiem z du...y
OdpowiedzJak zachwalają, to piszą, że firma im płaci, jak ktoś podał subiektywny materiał to teraz, że narzeka jak stara baba. dobry materiał, a moto wg mnie wygląda blado w stosunku do tego co już niedraz pokazywał KTM. chyba rzeczywiście chodzi o udeżenie w inną (liczniejszą) klientelę
OdpowiedzNie chcę nic mówić, ale autor narzeka jak stara baba :D Jak chce się wrażeń, to można kupić simsona, nigdy nie wiadomo czy Cię dowiezie, czy światła działać będą, czy zahamujesz... Zawsze się coś dzieje, trzeba być czujnym i na wszystko przygotowanym ;]
OdpowiedzWitam, mam pytanie, dlaczego nie podajecie przyspieszenia do 100 km/h i predkosci maksymalnej testowanych motocykli? a tak po za tym to ciekawe testy
Odpowiedz4,5s i 190km/h odpowiednio.
OdpowiedzCześć. Nie zawsze są warunki na bezpieczne i przede wszystkim miarodajne, sprawdzenie tych wartości. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 180-190km/h, przyspieszenie jest odpowiednie ;)
OdpowiedzA co to jest sprzęgło kołowe? Nie powinno być raczej kłowe? Chyba, że KTM coś wymyśli nowego?
OdpowiedzDuży krok w tył w stosunku do poprzedniej wersji R - tepy hamulec i zbyt mieki zawias. wygląd to oczywiście rzecz gustu ale lampa wygląda tandetnie, jak z jakiegoś chińczyka. Dla porównania - kto nie probowal niech chociaz godzinke mocniej pokatuje street tripla w wersji R - zapomni o ktorejkolwiek z wersji malego duka. Ten motocykl to bomba za relatywnie niewysoka cene.
OdpowiedzRegulowane zawieszenie???
OdpowiedzWidzę że motocykl będzie wzbudzał skrajne opinię. Ja po dzisiejszej jeździe próbnej uważam, że motocykl jest rewelacyjny. Według mnie to krok do przodu w stosunku do poprzedniego modelu pod każdym względem. Wygląd jest rzeczą gustu, ja nie zupełnie nie miałem zdania po zobaczeniu zdjęć w katalogach i na stronie. Po zobaczeniu motocykla na żywo w białym malowaniu zrobił wrażenie, wygląda świetnie. A jak jeździ ? Testowałem go w mieście i wg mnie jeden z najlepszych o ile nie najlepszy miejski motocykl dostępny na rynku. Byłem w totalnym szoku kiedy sprzedawca powiedział mi, że motocykl waży ok 150kg, bo po zajęciu miejsca za kierownicą i w trakcie przeciskania się w miejskich korkach ma się wrażenie jak by ważył 90. Użycie siły przy nagłych zmianach kierunków ? Mam skrajnie odmienne zdanie, motocykl sam kładzie się w zakrętach a przekładanie go lewego na prawy to czysta przyjemność i żaden wysiłek. Silnik pracuje gładko ciągnie od dołu. Ale najważniejszy w tym motocyklu jest "fun" z samej jazdy, to coś co sprawia że jeździ się z "bananem" na twarzy. Wg mnie 'duch' tego motocykla wcale nie uleciał, już dawno żaden inny motocykl nie dał mi tyle czystej przyjemności z jazdy co ten mały duke. Polecam sprawdzić to samemu i udać się do najbliższego salonu KTM' a na darmowy test ride póki jest taka możliwość. ( przynajmniej Poznań i Wrocław ma testówki, nie wiem jak reszta )
OdpowiedzWarto jednak skonfrontować go z poprzednią wersja która była genialnie poręczna ze znakomitym feedback'iem.
OdpowiedzJakiś rok temu jeździłem modelem 2008, był świetny ale nadal uważam że nowy to progres w każdym calu. Pewnie idealnie było by przejechać się teraz jednym i drugim na świeżo porównując wrażenia z jazdy. Nie miałem także do czynienia z wersją R poprzedniego modelu więc tu brak mi porównania .
OdpowiedzCiekawe, czy stopień sprężania 12,5:1 zmusza już do tankowania paliwa o liczbie wyższej liczbie oktanowej. I ciekawe, czy granica 70km z takiej pojemności to już trudna do przeskoczenia granica, wydaje mi się, że tak (przy zastosowaniu jednocylindrowej jednostki napędowej).
OdpowiedzBoczo znacznie lepiej prezentuje się paląc gumę.
Odpowiedzktory to ten boczo?
OdpowiedzCo z tego, ze nowy Duke ma parametry podobne do poprzedniego w wersji R, jak jesli chodzi o wygląd to KTM zrobił ogromny krok w tył. Z bardzo charakterystycznego małego, zadziornego zabijaki zrobili coś co wyglądem kojarzy się z chinskimi jednośladami:( Nie wiem jak mozna przekozacką przednią lampę z poprzedniej edycji zamienic na coś tak nijakiego. No nic - wiem, ze gdybym mial kupowac malego Duka to polowałbym na poprzedni rocznik, najlepiej w wersji R:)
Odpowiedz