Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePoza tym ktm słynie z lipnego wykonania... zbiorniki na płyn hamulcowy jak w MZecie... jak porównujecie motocykle to ujmijcie całość a nie piszecie że jest lepszy od reszty moto w tej klasie bo jest lepszy... sam jezdze tigerem XC i niczym nie odbiega on od nowego ktm którego tez testowałem..
Odpowiedzwszystko ok ale ten łańcuch...
OdpowiedzCytat z "Misia" ;) Młodzież pewnie nawet nie zwróciła uwagi ;)
OdpowiedzRazi mnie sformułowanie 12-90,po polsku chyba lepiej brzmiałoby 1290(tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt).Co do motocykla to trudno cokolwiek zarzucić,moc jest z nim.Myślę jednak,że KTM chyba lekko zbłądził wypuszczając kilka podobnych modeli/1050/1190/1290/ a zapominając o klasie 700/800 ADV.
OdpowiedzZ dobrze, a nawet bardzo dobrze poinformowanych źródeł wiemy że KTM już teraz pracuje nad dwucylindrową platformą o pojemności 700-800 ;)
Odpowiedzsilnik godny nakeda - do "turystycznycxh enduro" moce do 140 i 100 momentu sa wystarxzajace - a masa mniejsza....
OdpowiedzPodoba mi się w jakim kierunku idą teraz motocykle turystyczne. Przypominają enduro, zachęcają do zjazdu z asfaltu a za razem są wielkimi wygodnymi i szybkimi turystykami. I o to chodzi! 1290 super adventure wydaje mi się jednak trochę przerostem formy nad treścią. 1190 adventure jest już wystarczająco wielki, szybki, wygodny i wszechstronny, budowanie jeszcze czegoś większego moim zdaniem nie ma już sensu. Rośnie spalanie, dynamika już nie wzrasta, zmniejsza się poręczność takiego sprzęta... Chyba rzeczywiście rośnie tylko prestiż właściciela...
OdpowiedzTrochę za bardzo idą w kierunku klasy SUV. Być może chodzi o danie gawiedzi luksusu i zwabienie jej do serwisów (za dużo bajerów ,które mogą się zepsuć).
OdpowiedzA wjakim maja isc kierunku? Trabanta? Czasy sie zmeiniaja i takie bajery sa nieuniknione i musimy sie do tego przyzwyczaic moim zdaniem. Poki co marki z wyzszej polki i drozsze modele maja duzo elektroniki ale pewnie jak ze wszystkim z czasem pozostale modele tez ja beda mialy i na pewno nie bedzie to bezawaryjne. Z reszta zapewne ustawodawcy wymusza na prducentach instalowanie tych wszystkich wspomagaczy . Co do motocykla, to mialem przyjemnosc potestowac ADV 1190 i jest bajka. Nie mam pytan.
Odpowiedz