Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzezajebisty ten motor mam takiego i sobie nim jeżdże ale super polecam jest bardzo fajny
OdpowiedzRzędowe 4 nie zawsze wymiatały -.- nie trzeba daleko patrzec żeby zobaczyć, iż słabsze v-ki wygrywały a jeśli ktoś myśli, że tylko moc się liczy to sie grubo myli... A jakoś R1 nie została jednym z najlepszych motocykli swiata :]
OdpowiedzJak dlamnie to kolejny zabawka dla bardzo bogatych panów tak jak i Ducati :P V2 moze fajne ale Rzędowe 4 zawsze wymiatały i bedą wymiatac na drogach!! A do pana co twierdzi ze R1 niema szans to polecam isc na dni otwarte i zobaczycz coto za potwór na kołach!! I zgadzam sie ze KTM wygląda jak brzydkie kaczątko..
OdpowiedzStylistów to KTM bierze chyba z przedszkola. Koszmarny jest.
OdpowiedzDżemie? Hehe! Może Marmoladzi? ;>
Odpowiedzprzestan dziecko jak mozesz tak pisac ja r1 czy gsxr mają po 190km a ty tu piszesz ze to smiecie smieszny jestes hehehe
OdpowiedzMam tyle lat ze spokojnie mozna zaliczyc mnie do w pelni doroslych ludzi... Natomiast ta twoja R1 ma 113 Nm, a RC8 120 Nm (jak juz sie lubisz bawic w cyferki) i ciagnie od dolu jak to V2 maja w zwyczaju - co w konsekwencji przeklada sie na znacznie lepsze czasy przyspieszen w warunkach drogowych-a tego typu motocykle w 90 % przypadkow spedzaja swoje zycie z dlaeka od torow - a szkoda. Nie porownuj mocy rzedowych 4 do twinow...
OdpowiedzNARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ? :) TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!
OdpowiedzTak się kolego składa, że mam YZF-R1 z 2007 r. i jakoś śpię spokojnie. Najbardziej bawi mnie jak o np. R1 wypowiadają się ludzie, którzy zwykle widzieli je na zdjęciach. Wsiądź, odpal i pojeździj, wtedy pogadamy. Ja zrobiłem już 11.000 km i nie mam żadnych powodów do narzekań. KTM jest o.k. i jak zwykle jest sprawą gustu, co kto woli. Dla mnie YZF-R1 jest the best.
OdpowiedzPożyjemy i zobaczymy.Popatrz na mistrzostwa swiata w Superbike.Japończycy radza sobie całkiem niezle z konkurencja.Nie mowie ze V sa złe,ale osobiscie mnie nie przekonuja.
OdpowiedzWitam po 2. V nie ma jóż w MOTO GP, DUCATI ma V4. Po 3 te motory mają bliżej nie okreśkoną moc powyżej 200 km. I co wy tam porównujecie. Podejżewam że zwykłe DUCATI ze zwykłą R1 na drodze to nie ma szans. Jak zrobi się normalniejsza pogoda to będę miał jazdę próbną na 1098 to napiszę coś więcej
Odpowiedzjezus maria ale zapierdalator:)
Odpowiedz