Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeZ własnego doświadczenia wiem że maszyna sprawuje się dobrze do momentu awarii potem zaczyna się cyrk. Oddaj motocykl do autoryzowanego serwisu i co i nic! Motocykl drogi w naprawie ale jakiej naprawie po miesiącu!!!! w motocyklu nie da się ustawić rozrządu co skutkuje prychaniem w dolot i gaśnięcie i to było by na tyle.
OdpowiedzZ własnego doświadczenia wiem że maszyna sprawuje się dobrze do momentu awarii potem zaczyna się cyrk. Oddaj motocykl do autoryzowanego serwisu i co i nic! Motocykl drogi w naprawie ale jakiej naprawie po miesiącu!!!! w motocyklu nie da się ustawić rozrządu co skutkuje prychaniem w dolot i gaśnięcie i to było by na tyle.
OdpowiedzA ja powiem że to chiński badziew
Odpowiedzkiedy test junaka rs 125 pro?
OdpowiedzW Państwie Środka produkują wiele fajnych sprzętów, tylko kto w Polsce kupi motocykl z Chin za 15-20tys.? Jak widać po sprzedaży NK650, to chyba niewielu.
OdpowiedzA może test jeszcze droższego modelu Junaka NK125? Tam chyba są lepsze hamulce.
OdpowiedzWitam. Z szacunku dla maszyny powinno się mówić: motocykl. Pozdrawiam :)
OdpowiedzWitam. Z szacunku dla maszyny powinno się mówić: motocykl. Pozdrawiam :)
OdpowiedzWitam. Z szacunku dla maszyny powinno się mówić: motocykl. Pozdrawiam :)
OdpowiedzJak dla mnie hamulec tarczowy żyleta!
OdpowiedzJunak, romet, porządny silnik, design, fabryka Jianshe ... dajcie spokój ...
OdpowiedzA co Ci się nie podoba? Jak zapłacisz porządne pieniądze, to każdy niezależnie od narodowości wyprodukuje Ci dobry sprzęt. Jeśli płacisz za sztukę równowartość 400$ to masz jakość za 400$. A Jianshe jest akurat jedną z firm trzymających wysoki poziom jakości, zwłaszcza produktów sprzedawanych pod marką własną.
OdpowiedzTo jest zupełnie inny silnik niż w pozostałych,starszych, Junakach
OdpowiedzDokładnie, ten junak jest produkowany w fabryce JIANSHE, która montuje Yamahe YBR 125 i to jest ten sam silnik
OdpowiedzA czy nikomu nie rzucił się w oczy piękny wydech, który prezentuje się niczym komin titanica?
OdpowiedzRaczej jak odkurzacz starego typu
Odpowiedzheble i licznik do poprawy pozatym mogliby zasadzic wtrysk pozatym ok .
OdpowiedzNie ma czegoś takiego jak plusy dodatnie i ujemne. Są plusy i minus! O_o Jest też literówka: "pulsy dodatnie". Plusy, nie pulsy...
OdpowiedzZa młody jesteś, żeby zrozumieć ten żart :)
Odpowiedzmając gaźnik jak Ci sie coś zjebie sam sobie naprawisz śrubokrętem
OdpowiedzNiech żyje inteligencja i poczucie humoru !!!
OdpowiedzMoże i motor dość ładny, ale jak patrze na te zegary to naprawdę cały motor traci wiele w moich oczach, gdyby nie te zegary na które nie da się patrzeć bo są takie cholernie brzydkie to sam bym się pewnie w następnym roku na tego junaka skusił, lecz chyba wolę dozbierać więcej grosza i kupić yzf r125 na prawko b. pozdr.
Odpowiedzpo 1 to nie motor a motocykl :) po 2 na zywo wygladaja duzo lepiej
OdpowiedzProponuję zajrzeć do słownika języka polskiego: motor jest potocznym lecz poprawnym określeniem motocykla. Wyrazów dwuznacznych nie brakuje: można mieć przecież wyuczony / wykonywany zawód, a można odczuć zawód po niezdanym egzaminie. Z tej samej przyczyny motor może być silnikiem i motocyklem - zależy od kontekstu.
Odpowiedz