tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Junak M16 - wielki powrót?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 66
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: trebor 05.04.2014 21:39

od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Junaka M 16 black wersja rocznik 2011 pierwsza rejestracja 2012. Spytacie, czy jestem zadowolony?- jestem mega zadowolony, czy gdybym miał wybór kupił bym go ponownie? nawet bym się nie zastanawiał. Jest zarąbisty. Nie interesują mnie jakieś komentarze typu, tu się coś odkręca , tam się coś odkręca, silnik za słaby,produkowany w chinach itp. Dysponowałem gotówką w kwocie około 9000 tys.zł. Jak miałbym kupić jakąś hondę dziesięcioletnią albo starszą z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy kilometrów to mam do gdzieś. Mój kolega kupił nowy markowy motocykl i też ciągle był w serwisie, bo się coś odkręcało i nie działało tak jak powinno.W moim Janku nic się nie odkręca, nie widać rdzy jak to gdzieś opisywano i nie uważam, że materiały w nim są kiepskiego gatunku. Podoba mi się i koniec. Poza tym ,to że coś jest produkowane w chinach nie znaczy , że musi być od razu badziew. Co teraz nie jest produkowane w chinach. Po prostu jest tam tania siła robocza i nawet markowe firmy produkują tam części, czy podzespoły. To , że ma słaby silnik. Daje radę. Nie kupiłem go by ciągnąć nim przyczepę , czy ścigać się. Mam się nim przemieścić z jednego miejsca w drugie. Spojrzenia przechodniów bezcenne. Komentarze typu ,, to już nie ten Junak" mam gdzieś. Tamte Junaki nie były bezawaryjne o czym wszyscy dobrze wiedzą. Jest jedna podstawowa zasada,, jak się dba, tak się ma" bez względu , czy jest to produkowane w chinach, czy Japonii.

Odpowiedz
Autor: starykomuch 11/04/2015 19:22

Nie wiem ile kolega ma lat....ale jak czytam te wypociny na temat LEGENDY JUNAKA ...to jedno się tylko zgadza. Opinia że to był super motor..to oczywiście legenda. Może pomysł na motocykl i plany były dobre, ale komunistyczne wykonanie przypominało lepienie garnka z plasteliny. Jazda oryginalnym Junakiem z lat 50-tych przypominało robienie kupy przez cierpiącego na zatwardzenie . Lało się z niego jak z durszlaka a rama sprawiała wrażenie jakby zrobiona była z gumy. Przy hamowaniu składał się jak nóż sprężynowy ściskając jajka między siedzeniem a bakiem.Junak to raczej stan umysłu a nie sprzęt do codziennego użytku.Skąd to wiem i skad ta opinia..ano stąd że miałem dwa takie "cuda". Jeżdżac nim byłem zawsze upierdolony jak kominiarz , a jadąc przez las modliłem się żeby nie zgasł bo prędzej wilki by mnie pożarły niż byłbym w stanie poskładać go do kupy i odpalić. Polacy mają taką dziwną mentalność że kiedy cały świat prał ciuchy w automatycznych pralkach , to my chwaliliśmy FRANIĘ ....bo to legenda cudowna. g.... prawda, to syf był ostatni . Tak samo z tym legendarnym Junakiem. Taki był kużwa świetny jak Syrenka , Polonez , Żuk i Nysa . To takie legendy które znają tylko sami Polacy . Cały świat jeżdził nie legendarnymi Oplami , Mercedesami , Jaguarami i do dzisiaj je produkują. A my dalej snujemy opowieści o wyższości jazdy gołą dupą po ściernym papierze.....zamiast uczciwie przyznać że to po prostu bardzo....bolało.

Odpowiedz
Autor: lotharek 15.09.2011 17:01

Czytam i może z racji wieku robi mi się przykro, co tu widzę. Obraz polskiego moto-społeczeństwa. Czy ktoś z Szacownych krytykantów ma / miał jeździł M16 ze tak psy na nim wieszacie ? inz Czwordon pisze - a nie mam powodow zeby nie wierzyc tak zacnej ikonie polskiej motoryzacji : Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowaną brygadę techniczną. Jest to proces uciążliwy i czasochłonny, jednak dający bardzo wysoki stopień pewności gwarantujący nabywcom wysoką jakość i niezawodność pojazdu. Przyjmując jako prymat bezpieczeństwo i niezawodność Junaka, każda jednostka poddawana jest serii specjalistycznych, opracowanych specjalnie dla Junaka M 16, testów na hamowni podwoziowej. Takie szczegółowe badania pozwalają na wyłapanie ewentualnych usterek lub braków możliwych do usunięcia na etapie przeglądu zerowego. Z badań sporządzane są sprawozdania z wykresami istotnych parametrów pojazdu, między innymi: zakresu mocy i momentu obrotowego oraz prędkości maksymalnej w powiązaniu z kontrolą mechanizmu zmiany biegów. Metryczka ze sprawozdaniem i wykresami dopinana jest do kartoteki pojazdu. Taka procedura również wyróżnia markę Junak od analogicznych jednostek dostępnych za pośrednictwem innych europejskich sieci dystrybuujących jednoślady marki Regal Raptor. Prosze przycztac to ze zrozumieniem.. Potem jeszcze raz a pozniej bluzgac. ps. uzywam Junaka, ma kilka wad, ale chodzi naprawdę dobrze

Odpowiedz
1 2 3
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę