Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze"vmax zalezy od masy keirowcy a nawet od oporu powietrza" wy dalej widze na bakier z fizyka :D
Odpowiedzrozwine bo ktos mogł nie skumac :x załozmy ze mamy 140 kg motocykl zwiekszamy mase kierowcy z 50 do 100 kg załozmy ze zkierowca o masie 50 kg jechał 50 km/h z zerowym wiatrem czołowym zwiekszamy wage kierowcy do 100 kg nadal z 0 waitrem cozłowym i predkosc spada do 49 km/h teraz zwiekszmy wiatr czołowy z 0 do 50 km/h dla kierowcy o masie 50 kg i ile teraz jedzie na maxa ten sam motocykl ? =25 km/h :D !!!!!!! wszytsko zakdłajac pozioma droge http://bikecalculator.com /
Odpowiedza zatem prawidłowe zdanie powinno brzmiec "vmax zalezy od oporu powietrza a nawet o wagi kierowcy " nie na odwrót :) .
OdpowiedzWychodzi na to, że lepiej dopłacić te 1500 zł i zrobić prawko na kat. A niż kupować 125tki. Trochę bez sensu ale nie ja to wymyśliłem.
OdpowiedzKategorie A robisz od 24 roku życia a A1 od 16, 8 lat robi dużą różnice. jeśli od dziecka czujesz pociąg do motocyklów to czemu masz czekać te 8 lat na zrobienie prawa jazdy na wyższa kategorie, nie rozumiem cie ani trochę.
OdpowiedzKtórego 16-latka (prawko A1) stać na wydanie 20tys. złotych?
OdpowiedzDochodzą jeszcze osoby z B. Ale to, ile z tych kilku osób, które zdecydują się sobie kupić motocykl jako dodatek do auta bez dedykowanego prawa jazdy, będzie od razu chciała wydać 20tys, to wciąż dobre pytanie XD Te wszystkie w miarę niezłe 125, wchodzące na rynek w ostatnich latach, będą dobrą opcją używaną za kilka lat. Tylko do tego czasu grupa zapaleńców musi je nakupować w salonach w rozsądnych ilościach.
Odpowiedz