Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMariusz, nie wysilaj się. Dzieci Neo i tak nia zrozumieją o czym piszesz... ;)
OdpowiedzKolego, gdyby na odzieży wytwarzała się higroskopowa (po polsku higroskopijna) powłoka, to raczej przyjemność z jazdy nikła, bo wszystko by nam się moczyło. Wręcz bez deszczu. Co innego hydrofobowa warstwa po impregnatach. Słowo podobne, a wrażenia z jazdy zupełnie inne. Szerokości i przyczepności w dowolnej konfiguracji.
OdpowiedzKolego, gdyby na odzieży wytwarzała się higroskopowa (po polsku higroskopijna) powłoka, to raczej przyjemność z jazdy nikła, bo wszystko by nam się moczyło. Wręcz bez deszczu. Co innego hydrofobowa warstwa po impregnatach. Słowo podobne, a wrażenia z jazdy zupełnie inne. Szerokości i przyczepności w dowolnej konfiguracji.
OdpowiedzKolego, gdyby na odzieży wytwarzała się higroskopowa (po polsku higroskopijna) powłoka, to raczej przyjemność z jazdy nikła, bo wszystko by nam się moczyło. Wręcz bez deszczu. Co innego hydrofobowa warstwa po impregnatach. Słowo podobne, a wrażenia z jazdy zupełnie inne. Szerokości i przyczepności w dowolnej konfiguracji.
Odpowiedz