Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeStek bzdur. Informacje o tym projekcie lusterek pojawiają się od 2014 roku, czyli od ponad czterech lat. I co? W kółko ten sam prototyp (rzekomo działający, w praktyce nikt tego nie sprawdził), te same hasełka, genialny wynalazca, kolejne prezentacje. A tak naprawdę to tylko dzieciaki, które przejadają pieniądze z crowdfundingu. Temat stoi w miejscu. Tak samo jak z Arrinerą, nową Syreną i innymi badziewiami., Temat, który nie wystartuje nigdy, gdyż łatwiej jest po prostu umieścić kamerę za kilkanaście PLN z tyłu motocykla + mały ekran z przodu i po robocie. Be mechaniki, bez szumu. Pomyślcie trochę...
OdpowiedzWitam Dobrze, że młodzież zajmuje się takimi sprawami. Mam parę zastrzeżeń mimo wszystko. Jakie będą koszty takiego dzieła?. Istnieją na rynku rozwiązania o wiele bezpieczniejsze i skuteczniejsze a na pewno tańsze. Mało, są na rynku dostępne od paru lat i sprawują się wyśmienicie. Dodatkowo można wyeliminować całkowicie lusterka wsteczne montowane na kierownicy lub w pobliżu. Takim rozwiązaniem jest kask firmy Reevu i z tego co wiem już parę innych firm pracuje i wdraża systemy HUD w kaskach włącznie z podglądem wstecznym. A podgląd jest wręcz rewelacyjny gdyż eliminuje tzw. martwe pole. Wszystko fajnie wygląda z tym projektem ale po co, to woda na młyn. Warto zastanowić się nad innymi aspektami poprawy bezpiecznego kierowania motocyklami. Jest jeszcze wiele do zrobienia.
OdpowiedzWitam Dobrze, że młodzież zajmuje się takimi sprawami. Mam parę zastrzeżeń mimo wszystko. Jakie będą koszty takiego dzieła?. Istnieją na rynku rozwiązania o wiele bezpieczniejsze i skuteczniejsze a na pewno tańsze. Mało, są na rynku dostępne od paru lat i sprawują się wyśmienicie. Dodatkowo można wyeliminować całkowicie lusterka wsteczne montowane na kierownicy lub w pobliżu. Takim rozwiązaniem jest kask firmy Reevu i z tego co wiem już parę innych firm pracuje i wdraża systemy HUD w kaskach włącznie z podglądem wstecznym. A podgląd jest wręcz rewelacyjny gdyż eliminuje tzw. martwe pole. Wszystko fajnie wygląda z tym projektem ale po co, to woda na młyn. Warto zastanowić się nad innymi aspektami poprawy bezpiecznego kierowania motocyklami. Jest jeszcze wiele do zrobienia.
OdpowiedzBartek, proponuję spróbować crowdfundingu, np. na Kickstarterze. Kilka polskich projektów już tam poszło i zdobyło finansowanie pzdr VV
OdpowiedzBartek, proponuję spróbować crowdfundingu, np. na Kickstarterze. Kilka polskich projektów już tam poszło i zdobyło finansowanie pzdr VV
OdpowiedzSuper pomysł. Trzymam kciuki i oby udało Ci się zainteresować tym produktem producentów. Byłoby super. Twój pomysł ma z pewnością nie mniejszy, jeśli nie iększy wpływ na bezpieczeństwo jazdy niż wiele innyych rozwiązań już stosowanych w motocyklach sportowych. Powodzenia!!!
Odpowiedzgdzie *** "ponad 150 km/h" ?
Odpowiedzmega dobry pomysł, gratuluję umiejętności, trzymam kciuki za powodzenie projektu i życzę szybkiego znalezienia inwestora!
OdpowiedzCześć, z tej strony Bartek Ambrozkiewicz, zapraszam wszystkich na aktualna stronę www.smart-mirrors.com gdzie miedzy innymi znajdziecie aktualny filmik prezentujący prototyp ;)
OdpowiedzŚwietny pomysł i realizacja pełna profeska. Bartek powiedz jak to ustrojstwo zachowuje się przy wyższych prędkościach?
OdpowiedzLusterka przy wyższych prędkościach spisują sie juz bardzo dobrze, bo mechanizm jest mocny aczkolwiek ma bezwladnosc jakieś pół stopnia co czasem sie objawia delikatnym drganiem. Czujnik jest laserowy także prędkość, wiatr itd nie ma najmniejszego znaczenia (testowane), juz pracuje nad lepsza wersja, która wspomnianej bezwladnosci nie bedzie posiadać, oraz bedzie cieńsza
OdpowiedzBartek szacun!!! Takie proste, a nikt tego nie wymyślił jeszcze (nie wiem jak wykonanie, nie znam się na tym). Będę wspierał, gdzie się da :)
OdpowiedzGratuluję twórcy sugeruję kontakt z BMW oni lubią takie bajery;)
OdpowiedzWynalazek ciekawy, ale w praktyce wystarczą szersze lusterka o lekko zakrzywionych zwierciadłach. W kawie miałem kiedyś lusterka lekko rozszerzające się na zewnątrz, w kształcie trapezu. Nigdy mi się nie zdarzyło, nawet w pochyleniach, żebym nie widział co jest z tyłu.
OdpowiedzJeżeli byłyby one zrobione z dobrego materiału i zaprojektowane w ten sposób aby przy parkingówce nie łamały się albo łamała się tania część wymienna to czemu taki anglik który za 500-600zł pracuje jeden dzień nie miałby sobie tego sprawić? Ja jestem na tak.
Odpowiedzja nie uzywam lusterek wgl, nawet ich nie mam. I tak sie obracasz przy manewrach dla pewnosci, tak zwany life saver
OdpowiedzWynalazek może i fajny ale kompletnie nie potrzebny.
OdpowiedzPomysl fajny ale przyinwestowal bym w porzadny film - po polsku... zeby znalezc inwestora ;P
OdpowiedzCzytając powyższe komentarze zorientujesz się od razu dlaczego zrobił ścieżkę dźwiękową w języku angielskim ;-)
Odpowiedz