Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeBudowa customa może kosztować i 20 000 i 120 000. Ja buduje od zera łącznie z ramą . I narazie koszty to 25.000 .
OdpowiedzNie rozumiem, dlaczego wiekszosc komentujących czepia sie, że z cenami po bandzie Lovtza poszedł. przykład z życia dawnego kolegi, fascynata motocykli kategorii streetfighter, który za nic nie chciał nawet słyszec, że ktos mu bedzie jego motur budował. Wyznawał zasade "zrób to sam albo odpuść". Zlozyło sie tak, że bazą dla kolejnego streeta stała sie Yamaha FZR1000 rocznik '95, która po prostu rozbił podczas...jazdy próbnej. Sytuacja zabawna, bo dlugo go nie było jak pojechał i nagle telefon - Ok biorę go chłopaki, tylko...Musicie podjechac tu i tu bo już nim na kołach nie wóce. Sprawa byal oczywista, ze jak sie motocykl nie sój rozbiło am iało zmaiar kupić to teraz juz nie ma wyjscia. Co gorsza...Cenę trzeba było zapłacić bez targu za motocykl sprzed dzwona :) Ale clou calego programu było to, co stało sie później. Kolega rozebrał całośc do ostatniej śrubki. To co trzeba było kupić nowe, kupił nowe. jako że miał konkretną wizję co do wyglądu i nawet kolorystyki maszyny wymusiło pewne koszty i dizałania, jak np. oddawanie wszystkich śrub do anodowania na kolor złoty. To nie bylo tanie, bo niektóre śruby musiałybyć z odpowiedniego materiału (własciwego stopu stali lub nawet magnezu) jeżeli nie były akurat aluminiowe (anodowanie stosuje sie przede wszystkim na stopach aluminium) ale sie uparł i dopioł swego. Wykonanie niektórych rzeczy polegało na pracy własnorecznej jak stelaż zadupka (to miał być street ale jednak 2 osobowy z racji jego lubej jako nieodłącznego plecaczka), przebudowa zbiornika paliwa, potem polerowanie kół, ramy, pokryw silnika. Kilka specjalnych czesci ściaganych zza granicy. Ponad rok pracy zwieńczone opadem kopary wszytkich, którzy gdziekolwiek, kiedykowleik zobaczyli efekt koncowy. Nie mam zdjecia niestety wiec musicie uwierzyc na słowo. I to wszystko miało miejsce w latach, kiedy nie było internetu, aliexpres i zalewu podrób, na wsyzstko trzeba było czekać, niekjtórych rzeczy trzeba było wiedzieć gdzie szukać. Końcowy koszt budowy tego streeta to 15tys. zł...W 2001 roku. bez kosztu zakupu rozbitego moto. jeżeli ktos tu przesadza to komentujący, którzy sadza, że cos godnego uwagi da sie zrobic za 3tys. zł...Nie, zatyle to zrobicie cos, na co nikt nie spojrzy i na pewno nie bedzie powdziwiał.
OdpowiedzCustom (slang. niestandardowy) jak sama nazwa wskazuje jest to coś niestandardowego dlatego też nie da się określić. Niemniej kwota jaka tutaj została przedstawiona czyli około 18 tys zł jest jak najbardziej adekwatna. Rozumiem, że 10000 to kupno bazy i remont silnika tej bazy. Jeśli ktoś zamierza zrobić taniej oczywiście zrobi ale czy będzie "porządny" - NIE. Oczywiście ktoś może samodzielnie dorobić masę części, łącznie z siedzeniem, szkiełkowaniem elementów, itp. Niemniej jednak czas spędzony przy pracy to też pieniążki (czas to pieniądz). Niestety jest kilka strategicznych elementów które warto aby miały homologację i ich niestety nie zrobimy sami. Podsumowując, 18tys jest kwotą jaką trzeba wydać na customa aby cieszył oko a o ty w tym wszystkim chodzi. Ja swojego robiłem około roku czasu, budżet zwiększył się dwukrotnie ale jest w nim wszystko tak jak chciałem. Pozdrawiam.
Odpowiedzzlecać zrobienie? to tak jak isc do salonu i kupic streetfigthera. to sie buduje wieczorami w garazu, dopasowujac do siebie klocki. pozniej powstaja takie projekty jak "cafe racer" z toną dupereli poprzyczepianych, byle z 10 metrow przypominał bryłą cafe.
OdpowiedzZ cenami poszli nieźle po bandzie. Kosztu budowy customa nie da się wyliczyć! Wszystko zależy od stanu motocykla bazowego , części które chcemy zmienić i ewentualnych prac które chcemy w nim wykonać a nie mamy do tego narzędzi..
Odpowiedzz tymi cenami to poszliście po bandzie!! na co dzień zajmuję się takimi rzeczami i za 1/3 ceny można spokojnie wszystko zrobić
Odpowiedz10 tys za remont i pomalowanie silnika ?? Chyba pozłacane tłoki wstawicie i wyłożycie śrubki cyrkoniami :) Skąd wy te ceny wzięliście? Zrobienie fajnego customa na bazie chociażby starej virago wynosi bez jakiś kosmicznych platynowych wstawek ok 20 tys. wraz z zakupem dobrego sprzętu. Zapytacie skąd wiem, a no bo mi zrobili :) i dałem za wszytko 14 tys i każda najmniejsza śrubka została poddana anodyzacji żeby miała kolor wymalowanego silnika:)
OdpowiedzCzyli negujesz coś, czego sam doswiadczyłeś? Bardzo ciekawe. W przedstawionych kosztach da ise zauwazyć, że w sumie za całosc można (nie trzeba) zapąłcic ok. 18tys.zł...Zapłaciłeś 14tys. i negujesz kwotę o 4k wyższą...Np. w przypadku motocykla, który nie kosztuje najniższa srednią? Ciekawa logika...
OdpowiedzVirago śliczna maszyna. Pochwal się zdjęciami tego cuda.
OdpowiedzCzyżbyś chciał nam wmówić, że czarne jest czarne, a białe jest białe? ;-)
OdpowiedzWasz czas i praca włożona w odbudowę wozu (wielu nowych części nie da się już kupić w ASO, tylko trzeba ich szukać na portalach aukcyjnych po całym świecie) również mają swoją wartość. WOZU?! To już lepiej "motoru" :-P
OdpowiedzWasz czas i praca włożona w odbudowę wozu (wielu nowych części nie da się już kupić w ASO, tylko trzeba ich szukać na portalach aukcyjnych po całym świecie) również mają swoją wartość. WOZU?! To już lepiej "motoru" :-P
Odpowiedz