Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzecudownie mi się na nim jeździ posiadam hyosunga gt 125r rocznik 2007 z silnikiem od brata hyosunga gt silnik ma znakomity przebieg jest rocznika 2013 z przebiegiem ok teraz razem z moją jazdą 11 tysięcy w motorze mam plan zamontować drugi hamulec przedni i dać cylindry od 250 a jak zrobię A2 włożyć mu po prostu większy silnik od innego motoru ogólnie jestem zadowolony
OdpowiedzWitam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.
OdpowiedzWitam, jestem właścicielem owego Hyosung'a GTR 125, co prawda z rocznika 2006/2007 jednakże jestem z niego bardzo zadowolony. Jest wygodny, pięknie wbijają się biegi i ładnie zbiera się od niskich obrotów, mój przyśpiesza w około 14.5-15 sek. do 100km/h, wszystko fabryczne.
OdpowiedzCzy Hyosung na 2017 planuje wprowadzenie do sprzedaży w Polsce modelu GT 125 R? Kupił bym ale tylko nowy prosto z fabryki.
OdpowiedzKupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam). Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo. Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat. Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)
Odpowiedzhm bolą plecy ?? ja przy wzroście 188 cm nie odczuwałem kompletnie nic .
OdpowiedzW moim wieku bolą różne części ciała z niewiadomych powodów ;-)
OdpowiedzKupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam). Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo. Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat. Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)
OdpowiedzKubie Hyosunga GT 125R kontakt -691 223 628- ważnie do 27.03.2015
Odpowiedzmój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję
OdpowiedzŚwietny motocykl, wysoko obrotowy silnik tak naprawdę zaczyna "ciągnąć" od 8 do 12 tys, odcięcie przy 13 tys, co było dla mnie dziwne bo pierwszy raz spotkałem się z motocyklem na gaźnikach, który ma ogranicznik obrotów, widocznie wszystko dzieje się w module. Oryginalne opoki fajnie trzymają się suchej drogi( szczerze mówiąc na mokrym nie jeździłem bo motocykl mam raptem 3 tygodnie). Poprzedni właściciel opróżnił cały tłumik co daje świetny efekt przy wolnych i średnich obrotach, ale przy tych już najwyższych z wydechu wydobywa się trzask, który nie jest już traki przyjemny dla ucha. W porównaniu do Yamaszki yzf 125 r ma gorsze przyśpieszenie, ale za to prędkość maksymalną taką samą, wszystko sprawdzone w realu :D Ogólnie solidny motocykl, jego charakterystyczną cechą są nierówne wolne obroty ( jeździłem gt 250 i gt 650 które miały taką samą cechę). Motocykl masywny dzięki temu stabilny. W zakrętach ładnie się prowadzi. Licznik przy 50 oszukuje o 5 km/h a przy 100 o 10 km/h (sprawdzone przy użyciu gps-u). Nie powiem jak oryginalne światła oświetlają drogę bo mam założone xenony. Spalanie w cyklu mieszanym: 4,25l/ 100 km. Hamulce są świetne, bardzo ładnie wytracają prędkość, jednakże przewody mogłyby być w stalowym oplocie. Licznik czytelny zarówno w dzień jak i noc, regulacja jasności cyferek. Według licznika: na 1 biegu około 50 km/h, na 2 około 70, na 3 około 80-pare, na 4 około 105, na 5 według licznika nie sprawdzałem, ale według gps przed naprawą licznika osiągnąłem 125 km/h. Tylne światło postojowe mogłoby być jaśniejsze. Ogólnie motocykl uważam za udaną maszynkę :)
Odpowiedzmój jedzie tylko 75-80 bo jest zablokowany wie ktoś jak go odblokować ,blokada jest na module , także kupię moduł odblokowany jeśli ktoś chce sprzedać lub napiszcie jaki moduł podchodzi do tego typu motocykla za wszystkie podpowiedzi dziękuję
OdpowiedzSprawdź jaki masz dolot powietrza do silnika (czy nie ma jakichś zwężeń w kolektorach dolotowych, na wlocie do airboksu itd.) Oprócz blokady na module jeszcze w tych miejscach może być zblokowany. Może być też zblokowany na dyszach paliwa :p Pozdrawiam
OdpowiedzJeśli chce ktoś sprzedać Hyo gt125R, prosze pisać gg:10436622
OdpowiedzJestem zainteresowany kupnem takiego motocykla. Sprzedajacych prosze o kontakt na gg 10887976;)
OdpowiedzWłaśnie chce takiego sprzedać, ma przejechane 11 tys (w tym 4 tys w tym sezonie). Kupiłem go również w tym roku. Sprzedaję, bo chcę kupić coś większego Chopper/Cruiser od 800cm3 wzwyż. Poza tym motocykl rewelacyjny dla początkującego. Można dobrze na nim nauczyć sie techniki jazdy, dzięki jego masie i prowadzeniu zbliżonego do rasowego "ścigacza". Kontakt do mnie to tomek@intertom.eu
OdpowiedzByłbym zainteresowany kupnem takiego motocykla. Zainteresowani sprzedażą proszę pisać na gg 5786856. Pozdr
Odpowiedz