Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJak sprawdza się Nuda R w eksploatacji typu w tygodniu przez miasto do roboty, w weekend na torze? Czyli spalanie, zdolność przeciskania się między samochodami, hamulce i zawieszenie na torze.
OdpowiedzZapytaj jescze jak sprawuje sie w na wyprawie dookola swiata..:)
OdpowiedzNuda ma silnik bodajże z F800 a jak wiadomo te silniki bardzo mało palą 3,5l/100 km
Odpowiedzproblemem jest u nas cena. dorsoduro 1200 też nikt nie kupuje.
OdpowiedzDokładnie też uważam że to cena! W PL panuje mania mocy i pojemnosci, wiec za 50 sa nizej wymienione sprzety od przedmówców. Drosoduro kupisz nowe ale odstane 35-45 tys więc tu cena nie jest przyczyna. Moto jest wogole nie promowane i ten problem tez po czasci dotyka Husky. Husqvarna to jedna z najstarszych marek motocykli, od 1901 roku w szwecji a potem jak dwie dekady temu kupila ją Cagiva kojarzona jest tylko z crossami. Lanserka 'popularna' tez ma znaczenie, Aprile teraz sa mocno testowane, ciagle wygrywaja w WSBK wiec zainteresowanie rosnie a jak jak kupiłem Apke to kumple walili tekstami: Aprilie?? Buell to jest zajebisty...Zwłaszcza że mam Falco której tez nikt nie zna i wybieraja VTR'y, SV-ki i nie wiadmo co jeszzce. Brak świadomości i obeznania to podstawa tego zjawiska
Odpowiedzja jestem ciekaw jak sklasyfikowac to moto jesli chodzi o koncept. bo moto na szose a producent raczej terenowy. wobec tego czy jest to cos podobnego jak poprzedni duke tylko wiekszy?
OdpowiedzPrzyczyny są bardzo proste: za wysoka cena, brak zaplecza i za dobra konkurencja. Ciężko powalczyć z Speed Triplem, Ducati Stretfighterem, czy Aprilią Tuono, bo maszyny jakby klasę wyżej.. a z klasą niżej przegrywa ceną..
OdpowiedzAprilia Tuono jest jest konkurencją, bo to większa klasa pojemnościowa. Konkurencją jest Shiver i Dorsoduro.
OdpowiedzKonkurencją jest przede wszystkim nowe ducati hypermotard: moc niemal taka sama, pojemność też, 2 cylindry. Husky ma nawet większy skok zawieszenia, chociaż tego po niej nie widać.
OdpowiedzRozpadający sie od samego stania Triumph to klasa wyżej? Chyba jeśli chodzi o szybkość korodowania.
Odpowiedzrozwala mnie jak sie jedzie inne marki w forach, komentarzach i wszedzie tam gdzie nie ma odpowiedzialnosci. Sam jezdze Aprilia a w mojej ekipie sa 3 Speed'y w tym jeden 955i i jakos sie nie rozpadaja, wrecz sa niezawodne. Jedynie problem z odpalaniem czasem a korozja? Kazdy sprzet z wysp sciągniety jest na nia bardziej narazony nie wazne jakiej marki...
Odpowiedza ja nie mam korozji i problemów z odpalaniem , ale pewnie nikt nie uwierzy ;-)
OdpowiedzMysle ze najwiekszym problemem jest nazwa ktora sugeurje ze motocykl jest nudny. Dziwne zeby podbil serca motocyklistow w Polsce skoro kosztuje prawie 50 kPLN. Jesli juz ktos ma taki budzet na motocykl to raczej zainteresuje sie czyms innym, a o Husqvarna kojarzy mu sie raczej z kosiarkami do trawy.
OdpowiedzMyślę, że w Polsce nie brakuje ludzi gotowych wyłożyc 50k na motocykl (co potwierdzają wyniki sprzedażny BMW i Ducati). Problemy sa dwa. Po pierwsze nasi klienci kupują przede wszystkim dla lansu, bo fajnie jest mieć na baku logo BMW albo Ducati, a to jak moto śmiga to juz temat drugorzedny. Drugi problem to brak promocji przez co wiekszość ludzi, tak jak przedmówca, kojarzy tą zajebistą markę wyłącznie z kosiarkami...
Odpowiedz