Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzea ja i tak kupie ten motor.
Odpowiedz''Cagiva Elefant, z płynnym, ale kłopotliwym silnikiem'' - coś nie do końca rozkminiam, co w tym silniku takiego kłopotliwego..
OdpowiedzHmm pierwszy model Hondy XRV 650 Africa Twin produkowany był w latach 1988-1989, można równięż spotkać RD03 z rocznika 1990 w którym weszła kolejna wersja RD04, a Tripmaster był od roku 1993 od wersji RD07.
Odpowiedzlapa tripmaster był od1992r w ostatnim modelu rd04
Odpowiedztripmaster byl juz w ostatnich RD04 w 1992 roku
Odpowiedz"Africa Twin, Twin Africa, radości ma, miłości ma." :-D http://www.youtube.com/watch?v=rIqGGcd963c Mafia AT, Zdraw!
Odpowiedzten motocykl zawsze będzie w czołówce mojego top ten :)
OdpowiedzW końcu na DAKARZE wygrywała SUPER TENERE a nie afryka... do tego w ST nie psuje się non stop regulator i pompa paliwa. ST ma oczywiście mocniejszy silnik i każda Afra zostaje w tyle. Jedyne co podoba mi się bardziej w afryce to design i lepszy dół w silnku dzięki układowi V cylindrów.
OdpowiedzZapomniałem dodać o cenie. Za 9tys można mieć dojechane RD04 czyli afre z początku produkcji lub ST z 96r w stanie idealnym.
OdpowiedzA to wbrew pozorom jedynie dobrze świadczy o AT. Dlaczego? Bo oznacza to, że trzyma dobrą cenę i mniej stracisz przy ew. sprzedaży!
Odpowiedzto znaczyło że fajne st jest było tyle warte co zajechana afryka ;) i nie wiele się zmieniło do dziś w porównaniu do wielu innych....
OdpowiedzPięęękny motocykl ... wydaje mi się ze moc do pojemnści coś nie pasuje hmm??
OdpowiedzKupienie w dobrym stanie Afriki w naszym kraju graniczy z cudem...:/
Odpowiedz