Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeW trybie półautomatycznym chyba wygodniej by było zmieniać biegi za pomocą standardowej dźwigni przy lewej nodze. Ciągłe operowanie palcami lewej dłoni jest chyba mniej bezpieczne - zawsze to trochę upośledza chwyt .
OdpowiedzDużo elektroniki jak kto woli dla mnie to plus
OdpowiedzDziała tak jak w mitsubishi evo
OdpowiedzPodobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter :). Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki
OdpowiedzDwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)
OdpowiedzNapisałem podobne rozwiązanie nie takie samo :) czytaj dokładnie, w Burgmanie mamy również do dyspozycji tryb manualny gdzie zmiana biegów odbywa się ręcznie oraz tryb automatyczny. Nie wiem jak tutaj wygląda sprawa mocy na kole, ale pamiętam że trybie automatycznym miałęm 50kKM, a manualu 60KM
OdpowiedzNo to trzeba wyrażać się jaśniej ;) Sterowanie z kierownicy jest podobne, ale sama praca jednostki napędowej i zasada zmiany biegów totalnie inna.
OdpowiedzCałość jest pomyślana do zastosowań w sporcie. Szybkie zmiany biegów bez machania stopami i do tego z quickshifeterm to super sprawa. A tutaj jest to testowane na turystyku, gdzie nie musi być jeszcze takie dokładne i szybkie jak w sporcie. Dokładnie ta sama historia była z ABSem i kontrolą trakcji.
Odpowiedzno właśnie, ludzie co wam się podoba w takich motocyklach naszpikowanych elektroniką??
Odpowiedzelektronika
OdpowiedzKażdy lubi coś innego.Ja jestem zwolennikiem motocykli w miarę prymitywnych(mało do psucia i łatwo naprawić)i brutalnych tak więc takie wynalazki nie przypadają mi do gustu.
OdpowiedzRozumiem kolegę, bo mam podobne podejście. Nie, że nie lubię nowoczesnych motocykli ale... automat w motocyklu? No nie, jednak nie. Jestem zwolennikiem klamki sprzęgła i "zwykłej" skrzyni biegów. Jak coś robisz sam to jest to przyjemne. Stanowcze NIE dla automatów ( w motocyklach ) !!! Ale ogólnie Moto na 5 +
Odpowiedz