Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeA jak wygląda sprawa ze wzrostem kierowcy? Chciałbym bardzo kupić sobie ST 1300 bo już od jakiegoś czasu jedże na mniejszym motocyklu z tym, że to klasyk który ma nisko siodło a tu widzę po obniżeniu go, że jest na 78,5 cm. Czy ktoś mógłby powiedzieć jak wygląda praktyka w prowadzeniu turystyka przez niskie osoby? Czy nie ostnieje ryzyko, że "zadyndam" nogami na koleinach. :-) Dzięki za info.
OdpowiedzTurysta prawie doskonały? hmm no może i tak ale to "prawie" robi ta różnicę :) ha ha
OdpowiedzWadą Europeana jest to, że nie jest wystarczająco charakterny? noo, trzeba się było trochę namęczyć, żeby taką wadę znaleźć. Moim zdaniem motocykl bardzo fajny - to tylko autor artykułu jakiś niedopieszczony ;)
OdpowiedzMoze nanajpierw powiedz o ktorym modelu turystycznego BMW sie wypowiadasz, bo troche ich jest ?
OdpowiedzBardzo dobry i wygodny turystyk , przy dodatkowym tylnym kufrze jest wystarczająco pakowny . Podróżujac w dwie osoby , można szybko docenić jego walory . Nie porównywalny z BMW 1200 , gdzie jakość plastików obsługujących światła , rozrusznik i mało funkcjonalny przełącznik kierunkowskazów jest dramatyczna .Idealny do dalekiej turystyki !
OdpowiedzHmm,a spalanie?? W BMW R1200RT jest na poziomie 4,5-5 litra a honda?? to jest raczej dramat...
OdpowiedzHonda Stx 1300 turysta prawie doskonaly,za to St 1100 jest tyrysta doskonaly, jak ktos to umi. BO JA NIE. http://bbs.tsba.org/images/brad-st1100-obs.wmv Ale jest ciekawe. Peter
Odpowiedzhttp://www.st1100.de/ I w wyszukiwarce wpisac... Pändeln Gutachten Schriftsätze tam jest atest Hondy Peter
OdpowiedzZ ciekawością przeczytałem, bo przejechałem takim moto jakieś 3000 km-ów i szczerze mówiąc mam nieco inne spojrzenie na nowego ST-ciaka: 1. nie wiem, ile masz wzrostu, ale przy moich 185 cm, to szyba chroni korpus i glowe wyłącznie przy maksymalnym wysunięciu. Przy opuszczeniu wieje. Niestety oznacza to, że musisz przez nią patrzeć, a co to znaczy w deszczu, to chyba tłumaczyć nie muszę. 2. jeszcze o ochronie prze wiatrem - moja pasażerka mało nie 'zeszła' po przejechaniu 300 km-ow na STX-ie, tak nią z tyłu szarpało. Turbulencje za kierowcą są niemożebne. Dopiero dobrze powyżej 160 strumień powietrza próbuje zawijać się za pasażerem. Dodatkowo stopki pasażera uniemożliwiały jej różne ustawianie stóp, co powodowało na dłuższą metę drętwienie nóg. 3. Stabilność do ca. 160-170 jest akceptowalna, ale powyżej 200 jest IMO fatalnie, jak na współczesne moto - sprzęt zwyczajnie wężykował. No dobra, niech będzie, że wtym, którym jeździłem były kiepskie opony, chociaż na mój gust wynikało to z ewidentnych niedorób aerodynamiki. Zgadzam się, że sprzęt pięknie gania po ciasnych winklach, nawet bardzo szybko po sobie następujących - przekłada się z boku na bok rewelacyjnie :) 4. co do jakości - wprzęt, którym jechałem przy przejażdżce po kocich łbach chrobotał, jakby się miał za chwilę rozpaść na części pierwsze. Lakier 'udało mi się' zarysować szwem na texie - kurczę, to jest na wspaniała jakość??? Pozostawiam innym do oceny, czy to są cechy 'superturystyka' ;)
OdpowiedzALE LEJEZ WODE KOLEGO HONDA .ADAC i inni sprawdzali i doszli do jednego wniosku. Ze przy 160 i dalej sie Czesie. Kto poniemiecku rozumi .zapraszam do forum Hondy St 1100 i Stx 1300 http://www.st1100.de/ Pozdrawiam Peter St 1100
OdpowiedzCo do uciążliwości przy większych prędkościach - to i owszem, ale ma to miejsce przy 180 km/h - a można siętego pozbyć odpowiednio regulując wysokość szyby... Pzdr
OdpowiedzTest dobry... niestety nie wspomnieliście o tym, że PE przy około 160kmh staje się niestabilny. Brakuje mi też zdjęć schowków oraz kufrów. Widze, że Mikołajki odwiedziliście, byłem tak testując GSR`ka - super winkle :P P.S. Niemiecka autostrada, tak :P hehe Pozdr
OdpowiedzMateusz, zapytam Lovtzę, jak mu się prowadziło ten sprzęt przy 160. Jeżeli rzeczywiście był niestabilny a Lovtza przemilczał ten fakt, to jeszcze raz pożyczę tego Pan-Europeana i przejadę nim Lovtzę.
OdpowiedzProsze Was :) Jeździlem nim przy roznych prędkościach i za prawdę powiadam wam jest stabilny. Oczywiscie nie jest to taka stabilnośc jak w BMW K1200S, ale weźcie pod uwagę jego mase, gabaryty, gowniane opony. Ten sprzet rozpatrywany w porownaniu do maszyn sportowych rzeczywiscie nie jest stabilny. Ale porownywany do typowych turycznych kredensów prowadzi sie jak marzenie... :)
OdpowiedzJA pier.... ALE WYCZESAAAANE foty! Respekt.
Odpowiedz