Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeHonda Sportster 883 :) A po drugie ... bębnowy tylny hebel? Sportster 883 w chwili debiutu, czyli 23 lata temu w roku 1986, miał tylny hamulec tarczowy. Chyba, że ustalą cenę na poziomie 2000 $ :)
OdpowiedzNa prawdę potrzebujesz mega hebli do takiego sprzęta?
OdpowiedzTak, jak będę jechać (nawet stówę) i mi wyjedzie auto z podporządkowanej.. tym bardziej, że to ciężki motocykl i że ma spory nacisk na tylną oś przy hamowaniu (nie jak w sportowym - praktycznie tylko na przednie koło).
OdpowiedzKolego, wszystko w motocyklach jest policzone, w tym sprawność hamulców. Jeśli jest tam bęben to znaczy ze ktoś sprawdził czy on działa odpowiednio. Tu nie ma miejsca na przypadki. Dozowalnośc jest słabsza niz w tarczowce, ale siła hamowania nie mniejsza.
OdpowiedzA nie prościej nie wsiadać na motór? ;)
Odpowiedz"A po co się zatrzymywać?" mawiają :) Tu nie chodzi o to czy potrzebne, ale o to, że 23 lata temu wibrujący jak radziecki wentylator motocykl już miał tylną tarczę.
Odpowiedz