Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzePrzesiadlem się z mojej kochanej NT650 na NT700VA i nie żałuje! Lepsza reakcja na gaz,zdecydowanie szybszy trochę większy gabarytowo,wygodniejszy,hamulce bajka Pozdro dla wszystkich posiadaczy Adam 36
OdpowiedzWitam. Posiadam NT 700 VA od niedawna. Potrzebuję pomocy co do ustawienia zegarka elektronicznego. Nie mam pomysłu jak go ustawić. Pomoże ktoś?
Odpowiedzjak jeszcze nie ustawiłeś to pisz na emila. Wojtek
OdpowiedzWitam. Nie ustawiłem tego zegarka bo nie potrafię, a denerwuje mnie to że pokazuje złą godzinę. Proszę o pomoc MOŻE KTOŚ WIE JAK TO ZROBIĆ
OdpowiedzPoszukaj w internecie instrukcji obsługi. Z tego co wiem to nie ma po polsku ale jeśli jesteś średnio biegły w jakimś zachodnim języku to raczej bez problemu. Też miałem problem z ustawieniem zegarka i z przestawieniem jednostek spalania z km/l do l/100km.
Odpowiedzmam i ciesze się,ze wlasnie taki kupiłem,moto ma juz 79tysi.km i caly czas wygląda i chodzi jak w chwili zakupu tj,jakieś 30tysikm temu.pozdro
OdpowiedzMam pytanie? Gdzie w Hondzie Deauville znajduje się akumulator i jak się do niego dostać?
Odpowiedzpod siedzeniem{kanapą}
OdpowiedzMam wątpliwość co do treści artukułu dot. ABS. Rzeczywiście w poprzedniej werski Deauville 650 był CBS ( Combined Brake System ) - czyli kombinacja z hamowaniem jednocześnie hamulcem przednim i tylnym z różną siłą. Natomiast Deauville 700 ma pełny ABS. Jak to jest ?
OdpowiedzC-ABS jest jednocześnie kombinacją hamulca przedniego i tylniego oraz abs-em z przodu ;)
OdpowiedzPosiadam poprzedni model Deauville NT 650,POLECAM GO OCZYWIŚCIE WSZYSTKIM,KTÓRZY SZUKAJĄ MOTOCYKLA UNIWERSALNEGO,CZYLI DO MIASTA ,NA DOJAZDY DO PRACY,A CZSEM NA WYPADY POZA MIASTO.MOTOCYLK JEST FAKTYCZNIE BARDZO ŁATWY W PROWADZENIU,PRZYJEMNA JAZDA DO 120 KM/GODZ,PRZY UMIARKOWANYM SPALANIU OKOŁO 4.5-5L Z PLECACZKIEM.BEZOBSŁUGOWY NAPĘD[WAŁ KARDANA]
OdpowiedzUważam, że jest to motocykl dla osób, które lubią spokojną jazde bez żadnych wyczynów:)Ale jak na taką pojemność to powinien mieć lepsze osiągi:)
Odpowiedzfajny artykuł o fajnym motocyklu. Zastanawiam się, czemu Honda nie wprowadzi motocykla o nieco większej pojemności, tak 900-1000. Jest dość duży przeskok między Deauville'm a PanEuropean'en, a brakuje czegoś pomiędzy tymi sprzętami.
Odpowiedzsprzecior niepozorny, ale pewnie daje duzo frajdy z jazdy. super artykul!
OdpowiedzKawasaki KLE 650 VERSYS jednak wydaje sie bardziej obiecujacym sprzetem.... Przednie zaiwechy USD tez a ABS - i oszczedny Twin o podobnej mocy... Do 200km/h da sie rozpedizc.....
OdpowiedzNo i zapomnialem dodac ze jest znacznie lzejszy.... gotowy do jazdy to 200kg...
OdpowiedzVERSYSa to raczej z Yamahą TDM można porównywać. Deauville to zupełnie inny klimat.
OdpowiedzSpokojny motor dla spokojnych ludzi.....niezawodny i wygodny, świetny artykuł ..pozdro
Odpowiedza co ze spalaniem tej hondy
Odpowiedzto zalezy od sposobu jazdy ale przy spokojnj 5 do 5,5 l
Odpowiedz5, 5 jeżdżąc jak mi się podoba. Średnia uzyskana z przebiegu około 2500 km. Jazda autostradą, w mieście,na codzień.
OdpowiedzŚrednia z dystrybutora, nie komputera. Licznik km jest poprawny, ale komp oszukuje, zbyt małe wskazania
OdpowiedzKupiłem ten motocykl po 20 latach przerwy w śmiganiu. Rewelacyjny turystyk dla tych co lubią spokojną jazdę, aczkolwiek 5,8 s do 100 to nie tak znowu dużo. Spalanie na poziomie 5,5 - 6,5 l - dużo jeżdżę po górach ( beskidy). polecam.
OdpowiedzMam ten model 2 lata. Odbyłem kilka długich podróży. Spokojnie można przejechać 800km i nie jest się zmęczony. Całkiem sporo ogyginalnych akcesorii. Nie jest to motor dla lubiących odkręcanie na maksa i czasami brakuje mu mocy, co odbija się szczególnie na górskich serpentynach. Ogólnie jednak to bardzo przyjemny motor.
Odpowiedz