Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeAle ona jest chyba dużo słabsza od WRki. Pytanie do autora artykułu: WR vs to. Który lepszy do miasta i okazjonalnego terenu?
OdpowiedzCześć. Różnica między WRką i CRFą jest zasadnicza. WR to motocykl offroadowy przystosowany do jazdy po ulicy, a CRFaL to motocykl (z uwagi na konstrukcję napędu) uliczny przystosowany do jazdy w terenie. W mieście wygodniejsza i bardziej cywilizowana jest Honda, w terenie o wiele lepsza jest Yamaha.
OdpowiedzByłbym zainteresowany porównaniem nowego modelu Hondy CRF 250L, ale z Kawą KLX 250. Myślę, że takie coś miało by sens, motocykle są bardzo zbliżone do siebie. Droga Redakcjo, da radę? :)
OdpowiedzCześć, jeśli tylko będą dostępne motocykle testowe, to przygotujemy takie porównanie:)
OdpowiedzTakie blaszane kufry już się pojawiają w Wawie. Albo własnoręcznie wykonane skrzynki.
OdpowiedzA nie lepiej kupic porzadny (bez ironii) kufer Shad za 100 zl na allegro i nie dziadować?
OdpowiedzPiekne foty. Moja mama robi lepsze.
OdpowiedzSporo małolitrażowych enduro jeździ po Budapeszcie na kurierce z wielkim blaszanym kufrem z tyłu, może i u nas się to przyjmie?
Odpowiedzto kolka od supermoto i mamy sprzecik do bezstresowego latania po Wawie?
Odpowiedz