Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzea co to ma wspolnego z przygodą sportową? dla chcacych sie uczyc jazdy na torze - kupić przyjaznego sporta 600 w dobrym stanie, peniadze wlozyc w zapewnienie idealnego stanu technicznego (+plastki i crashapady) a pozytek (za te same pieniadze) dla uczacego sie bedzie bez prorownania wiekszy - przede wszytskim ze wzgledu na o niebo lepsze zawieszenie...a po jaims czasie nie trzeba bedzie zmianiac maszyny na wiekszą....caly biznes z wypustami o pojemnosc 250-350 cm3 to sprytny sposob na wcisniecie klientom za calkiem spore pieniadze motocykli o nie najwyzszej jakosci, klepanych po minimalnych kosztach w krajach trzeciego swiata - na rzie sa to chiny, indie itp. al kto wie - za kilka at chciwosc ksiegoych moze doprowadzic do tego, ze bedzie to laos, bangladesz, namibia i czad.... motocyklisci, utrudnijcie im to - kupujcie takich przetoww jak najmniej! :)
Odpowiedza co to ma wspolnego z przygodą sportową? dla chcacych sie uczyc jazdy na torze - kupić przyjaznego sporta 600 w dobrym stanie, peniadze wlozyc w zapewnienie idealnego stanu technicznego (+plastki i crashapady) a pozytek (za te same pieniadze) dla uczacego sie bedzie bez prorownania wiekszy - przede wszytskim ze wzgledu na o niebo lepsze zawieszenie...a po jaims czasie nie trzeba bedzie zmianiac maszyny na wiekszą....caly biznes z wypustami o pojemnosc 250-350 cm3 to sprytny sposob na wcisniecie klientom za calkiem spore pieniadze motocykli o nie najwyzszej jakosci, klepanych po minimalnych kosztach w krajach trzeciego swiata - na rzie sa to chiny, indie itp. al kto wie - za kilka at chciwosc ksiegoych moze doprowadzic do tego, ze bedzie to laos, bangladesz, namibia i czad.... motocyklisci, utrudnijcie im to - kupujcie takich przetoww jak najmniej! :)
OdpowiedzTytul brzmi "sportowa przygodaA2". Ktos chce sie pobawic w sport i dojazd do pracy, ma mozliwosc kupienia nowego sprzetu i nie ma jeszcze 24lat... opcja wydaje sie byc sensowna. Raczej mnie dziwi wysoka masa - 164kg... a 169kg ma SV650...
Odpowiedzdla mnie taki motocykl to optymalne rozwiązanie 175kg 31 km 300 cc niskie spalanie , jedynie te podnóżki mnie martwia ewidetnie nacechowali ten sprzęt turystyka i lajtowa pozycja za sterami więc powinna mieć na końcu dopisek w nazwie F ;) pozatym cacy jak dla mnie ,100 w 8 sekund vmax około 155 km/h .
OdpowiedzWersja bez ABS nie występuje w PL, wiec nie ma co rozważać.
OdpowiedzJa starą gaźnikową Ninją 250 dałem radę tak jechać, ale było to bardzo męczące. Można zmienić zębatki, wtedy coś się poprawi, ale cudów bym nie oczekiwał.
OdpowiedzCzy możecie proszę powiedzieć, jaką ten motocykl jest w stanie utrzymać stabilną prędkość przez długi czas? Da się nim jechać parę godzin autostradą w tempie 150 km/h ?
OdpowiedzLepszym wyborem będzie R3 - co prawda jest trochę droższa, ale ma 2 gary większą moc i jedzie ok 170 km/h. Jeżeli cenisz jakość i niezawodność to też Yamaha będzie lepsza niż Honda. Z drugiej strony po tego typu motocyklach nie spodziewałbym się żadnych sportowych wrażeń. Są poprstu za słabe - każda uniwersalna 600ka typu XJ6, CBF, ER6, GSX650 jest nieporównywalnie mocniejsza i szybsza a różnica w cenie nie jest już tak wielka - szczególnie kawa i suza bo Yamaha i Honda jednak droższe.
Odpowiedzta honda ma moc mase i aerodynamikę zbliżona do ninja 250r która osiągała realne 155 km/h , więc to raczej będzie max dla cbr może 160 pójdzie zależy od warunków więc obstawiam ze na trasie będzie możliwe utrzymanie stałej prędkości na poziomie 130-140 km/h realnych czyli licznikowo pod 150 bo cbr w przeciwieństwie do ninji ma nizsze obroty dzięki pojemności zakłądajac ze oba maja taksamo wytrzymałe piece to cbr powinna dużo lepiejznosic takie predkosci niz ninja 250 a jeśli założymy zepiec cbr 300 jest równie wytrzymały co ninji 300 to można spokojnie utrzymywać nia na trasie non stop max czyli 150-155 km/h bo cały układchłodzenia jak i wnętrze pieca spokojnie to zniesie bo ninja300 osiąga 39 km przy chyba 11 tys wiec 8500-9000 to dla takiego silnika duzy zapas a włąsnierpzy tych obrotach cbr osiąga szczyt mocy 31 km jednak powtarzam JEŚLI jej piec jest tak samo wytrzymały a tego nie wiem
OdpowiedzJezeli ktos lubi czerwone pole i jazde na odcieciu to moze i da rade utrzymac takie tempo przez jakis czas ale bardziej widze tu przeloty w granicach 120km z czego taki wniosek-posiadam duka 390 i autostrady omijam szerokim lukiem plusem cbr sa owiewki co moze poprawi troche komfortale to ciagle maly piec.Dodam tylko ze przy mojej masie 87kg kat idzie max 150km/h .
Odpowiedzktm mimo ze ma wiecej mocy bo 43 km to ma szeroka kierownice przez co biker łapie sporo wiatru do tego niema owiewek wiec ma gorsze aero i jest krotko zestopniowany jednak patrze na gearing commandercom i tam jest podane ze ma 170 licznikowe przy 10000 obr/min a patrząc na wykres mocy to tam jeszcze trzyma pod40 km na kole wiec te realne 160 alicznikowe 170 powinien pojsc po dłuższym duszeniu ,przyspeiszenie ma napewno lepsze niż ta cbr mysle ze az do vmaxa bojest zbliżony a cbr jak ma vmax realny 150-155tospokojnie na trasie realne 130 utrzyma non stop nabank
OdpowiedzParę godzin nie, gdyż przy takiej prędkości będziesz musiał stanąć na tankowanie po ok 2h albo i wcześniej( o ile w ogóle tyle pociągnie ten sprzęt). 30 kucy to trochę mało jak na dzisiejsze realia, już lepiej dołozyć tysiaka i łyknąć Yamahe R3, która ma 42KM i vmax 180km/h. CBR przy wyższych prędkościach ma tendencje do niestabilnego, nerwowego zachowania. Również nieco zbyt miękki zawias, co nie sprzyja szybkiej jeździe po winklach.
Odpowiedz