Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeRozsmiesza mnie opinia osob ktore wypowiadaja sie tutaj bez jakiej kolwiek wiedzy i braku doczynienia z tymi malymi maszynami z Japoni,a niestety wielu tutaj takich. Posiadam Horneta 250ccm z 98 roku i moge bez obaw powiedziec ze jest to lepsza zabawka niz ninja 250 czy tez nowa cbr250r. Jestem w pelni zadowolony i po kupnie horneta bylem mile zaskoczony, przewyzszyl moje oczewkiwania. Nie jest to superbike ktory przyspiesza w 2.1sec do 100 ale to 5sec tez starcza jak na 250ccm. W miescie pali 5l-6l w zaleznosci od stylu jazdy, a na trasie pali 4l. Moze gdy by ten Hornet byl produkowany na EU opinia ''doswiadczonych'' motocyklistow byla by inna, lecz niestety by on produkowany tylko na rynek Japonski od roku 1996. http://www.hondahornet.co.uk/250spec.html warto pierwsze troche nabyc wiedzy niz sie wypowiadac i wysmiewac. tutaj krotki filmik http://www.youtube.com/watch?v=-iz_pZqFBuo Pozdrawiam Karol.
OdpowiedzWidzę nastepną 250 ze starej Japońskiej produkcji . Tak przyspiesza moja Suzuki GF 250 : 4 cylindry: 41 hp (film nie mój ) https://www.youtube.com/watch?v=TYim8CVN1UU Pozdrawiam wszystkich posiadaczy 250
OdpowiedzJak mozna takim gównem jeździc... masakra. 20 tys obrotów hahaha 4 cylindry i tloki jak w kosiarce:D Ja juz bym wolal jezdzic skuterem(chociaz nie lubie odkurzaczy) ale to to jakas masakra i 4 litry pali:D jasne ciekawe przy jakiej jezdzie
OdpowiedzJak już wyjdziesz po 15 latach z Podstawówki to porozmawiamy
OdpowiedzNo chyba lepiej 4 cylindry przy 20 000rpm niż 1 daje to znacznie lepsze wyważenie kretynie tłoki jak w kosiarce i co z tego?.Nie ma to jak całe życie przed kompem spierdolić i pieprzyć głupoty.Jeździj sobie skuterkiem mnie to pierdoli.
OdpowiedzLepiej bym nie powiedział , BRAWO TY
Odpowiedzten silnik montowany także w Hornecie 250 ccm, jest pare takich w Polsce, jeździłem na takim, super sprawa, gabaryt jak 600tka a silnik 250 ccm, do tego pali ok 4l/100 km
Odpowiedzna tym 2 filmiku dźwięk fajny to ma nawet i nie powiedziałbym że to 250.. choć to aż nieprawdopodobne żeby robić 4 cylindrową 250tke:) tłoczki jak zabawkowe:)
OdpowiedzW Polsce nie masz wielu sprawnych 250 w 4 cylindrach policzył byś na jednej ręce , od kilku lat szukam drugiej suzuki GF i nie ma sprawnej na chodzie w naszym kraju , tylko Japonia
Odpowiedzżycie jest za krótkie żeby czekać na iskrę na obroty walu xd silniki 2t w dzisiejszych czasach występują już prawie tylko w crossach, a szkoda..
OdpowiedzNie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie ale to jest 4-ro sów ;)
OdpowiedzBenedyktyńskiej cierpliwości temu kto bd to serwisował ;)
Odpowiedzaaa;D uwielbiam wysokoobrotowe silniczki;D wielka szkoda ze już takich rzeczy nie produkują, tylko jakieś nisko obrotowe popierdółki!
Odpowiedzososbiscie wole 100 km przy 6000 orb/min niz przy 10000 obr/min .
Odpowiedzto czemu jezdzisz sv a nie r6 ?
OdpowiedzDawniej 250 to byla typowa szlifiera dla samobójców, dziś są poczciwymi owczarkami nauki jazdy...a szkoda :)
Odpowiedz2t POWER !
Odpowiedzto 4T
OdpowiedzCBR250RR to 4-suw
Odpowiedz"skok tłoka 33m (!!!)" tp sporo! :)
Odpowiedzjak mało 50cm 2t ale singel wiadomo mają 40 skoku a tu masz 4 cylinderki ;D dlatego mniej jest dzieki temu
OdpowiedzSzkoda że dziś robią tylko 1 i 2 cylindrową masówkę
OdpowiedzSzkoda że dziś robią tylko 1 i 2 cylindrową masówkę
Odpowiedz