Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeJak zobaczylem jom w tamtym roku na zdjeciach pomyslalem ze gozej byc nie moze lecz na zywo ten moto wyglada o niebo lepiej a teraz jak dojdzie malowanie repsol to powinno byc naprawde fajnie
OdpowiedzJak zobaczylem pierwsze foty bladea w tamtym roku to tez pomyslalem jakie gowno(chodzi o ten przod) ale to tylko do momentu gdy ujrzalem ja na zywo. Na zywo jest na prawde miazga tylko przy moim 185cm i 85kg wyglada jak jakas 125tka.
OdpowiedzNo wlasnie... A jak wiadomo najwazniejszy w motocyklu jest wyglad tak wiec zupelnie nietrafiona koncepcja... Nie trzeba nawet wsiadac.
Odpowiedzmam starszy rocznik fireblade i chetnie bym go zamienil dla osiagow na nowy, niestety przez wyglad tego nie zrobie i poszukam u konkurencji, honda tym razem spieprzyla sprawe
OdpowiedzTa lampa z przodu wygląda jak rozjechany Elf albo ten skrzat z władcy pierdzieli... Honda Gay club hehe ;P
OdpowiedzSuper malowania, ogolnie b.fajny sprzet. Chyba bedzie trzeba sie zainteresowac tym sprzetem;)
OdpowiedzCzacha zjechana jak u orła co przy..pił w ścianę :)
OdpowiedzSzkoda mi trochę tej Hondy! Wcześniejsze, czyli do 2008 były naprawde extra, ale później tragedaia, masakra i wszystko co najgorsze! Ale to tylko moja opinia! jeśli kogoś uraziłem sorry ale to tylko kwestia gustu! Pozdrawiam! :)
OdpowiedzTylne, mniejsze siedzenie ok, bo szkoda dociążać KM, ale czy nie ma pomyłki w ABS za 11kg, bo o dopłacie dowiemy się za kilka miesięcy?
Odpowiedzmoim zdaniem zepsuli trochę czache wygląda jak by zderzyla sie ze ściana :P poprzednie wersje fajnije wygldały :)
OdpowiedzWręcz przeciwnie :D podobają mi się światła ;p
OdpowiedzTen motocykl jest obrzydliwy!
OdpowiedzOprócz Abs przydałby się system anty - guma, żeby w razie odkrecenia nie zaskoczyło przednie koło w górze, anty burnout, system kontroli pochylenia, który sam by pogłębiał lub podnosił motocykl w zalezności predkość/zakręt, automatyczny korektor kursu tak żeby tor jazdy zawsze był idealny i żeby moto samo omijało przeszkody....
OdpowiedzTo co ty chcesz żeby ten motor sam za ciebie jechał? Jaka to przyjemność z jazdy? Albo umiesz jeździć i dajesz sobie rade bez tych wszystkich elektronicznych pierdół albo nie wsiadaj na motor.
OdpowiedzNo właśnie, a zaczynają z tego robić cipkowóz. Tamto to była ironia.
Odpowiedzta a moze szofer by ci sie przydal?
OdpowiedzNie jest tak źle - to tylko opcja która będzie wybierana przez sam nie wiem kogo (no bo kto będzie chciał coś co tyle waży). A światła ma obrzydliwe:P
Odpowiedz