Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeCzy ma normę spalania oleju jak Jelcz z lat 70tych ?
OdpowiedzDo powaznych zmian dodalbym jeszcze calkiem nowy kokpit. Olej - no wlasnie, ta przypadlosc odwiodla mnie od zakupu tego modelu bo byla w planach w 2010 r...
OdpowiedzBlado;D
OdpowiedzA co tu chcieć??? Motocykl jak ten sprzed 4 lat. Miejmy nadzieję że nie będzie wpieprzał oleju litrami jak SC59. Zawieszenie trochę poprawi kondycję ale BMW, Kawasaki i Ducati są o tysiąc lat świetlnych z przodu!!! Jeszcze jeśli cena będzie ponad 60 000zł to już tym kitajcom doszczętnie odwaliło :)
OdpowiedzPanigale bedzie górą!
Odpowiedzszkoda, ze Lovtza pojechał, mogli wysłac Bartka bynajmniej by miał porownanie
OdpowiedzJaki Bartek?
OdpowiedzWilczynski
OdpowiedzNo to jakie porównanie ma Wilku, który jeździł wyłącznie motocyklem zrobionym na tor i wedle wszelkiego prawdopodobieństwa nie jezdził po ulicy cywilną Cebrą?
Odpowiedznapewno ma wieksze pojecie , przeciez nie kiedy tez testuje nowe modele, tym bardziej powinien testowac ten motor
OdpowiedzPo pierwsze Bartek ma na nazwisko Wiczyński, a nie Wilczyński. Po drugie pokaż mi te testy motocykli które robił.
Odpowiedznaucz sie najpierw czytac, dopiero potem zabieraj głos, testow sobie poszukaj,chocby sc57 z zx10 albo gixa k7, a najlepiej sie nie odzywaj jak sie nie znasz
OdpowiedzNo wszystko super tylko jakie będzie miał porównanie do innych sprzętów i do zwykłego, ulicznego użytkowania? To nie ma być test pod kątem zawodników tylko zwykłych użytkowników Cebry.
OdpowiedzJak wypadnie w konfrontacji z S1000RR w konfiguracji 2012.?
Odpowiedz