Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeTak, tak przecież wszyscy wiemy, że Honda to zacofana technologia albo jej brak, złom i tak dalej, co też łatwo można zobaczyć po tegorocznym sezonie MotoGP. W ostatnim wyścigu tylko 4 Hondy zajęły miejsce w pierwszej piątce w tym zwycięzca klasyfikacji generalnej Stoner. Z czym oni do ludzi.
OdpowiedzPrototypy MotoGP a motocykle Stockowe takie jak można kupic w salonie to tak jak bys porównywał bolid lotus renault to salonowego renault clio sport... Zastanów sie na drugi raz ;)
OdpowiedzWidzisz kolego nie mieć technologi a jej nie stosować w cywilnej maszynie to też 2 różne rzeczy ;). Nie należy pisać, że Japończycy są zacofani, tylko należy głębiej się zastanowić dlaczego ostatnio zwolnili pomimo ogromnego potencjału...?
OdpowiedzBmw jest super do amatorów no i na stk 1000! Na superbika niemcy juz nie mają pomysłu bo wycisąli wszystko z teko stocka!
OdpowiedzPoczekamy czy Melandri czegoś na bmw nie pokaże w sezonie 2012.
OdpowiedzTakie to Bmw S 1000rr zajebiste tylko juz drugi kozak po Corserze Haslam nie potrafi na pudle stanac!!!
OdpowiedzPopatrz dobrze na wyniki Haslam też stawał w tym sezonie na Podium, może nie na 1 miejscu ale podia były, Honda też nie pokazała niczego szczególnego w wsbk no może tyle że motocykl sie 2 razy zepsuł w ciągu 2 wyscigów. Ah ten innowacyjny wtrysk paliwa!!! Poczekamy do sezonu 2012 wszystko sie okaże.
OdpowiedzJeździłem BMką i się jej pozbyłem. Moc super, kontrola trakcji super - ceny części - bardzo super wysokie. Dodajcie do tego, że gear assistent (nie mylić z quick shifter) psuje się raz w sezonie - 1800 PLN, tarcze hamulcowe krzywia się w wielu motocyklach po drugim wyjeździe na tor. Silniki w dalszym ciągu jeszcze wybuchają... Jeśli nie przygotowujesz moto do wyścigów, a jedziesz na tor sobie polatać, to S1000RR nie ma przewagi na innymi litrami. W następnym roku ZX10R zje S1000rr na śniadanie w wyścigach Superstosckowych.
OdpowiedzZ tarczami- prawda, z Quickshifter-em również. Co do przyszłego sezonu. Cóż już nie mogę się doczekać ja na BMW, Ty na ZX-10R.
OdpowiedzNie chciałbym Cię załamać, więc będę celowo zwalniał...:)
OdpowiedzCiekawe, czy też będzie tak piła olej :-)
OdpowiedzBMW S1000RR ZAWSZE JEST NAJLEPSZY ,, BO JEST SUPER I MA MOC ,, A JAPOŃSKIE SA SYF
OdpowiedzZastanawiam sie ,dlaczego jesteś ograniczony???
OdpowiedzMoże nie syf, ale fakt że bmw chyba zbyt wysoko zawiesiło poprzeczke. Japończycy zbagatelizowali sprawe, no i niestety poniosa za to kare. Zreszta już poniesli, od roku 2010 bmw s1000rr jest liderem w swojej klasie, wygrał wszystkie testy porównawcze, masterbike 2010 (2011- też pewnie wygra) wygrało w stockach 1000.. Jedyny producent który chciał powalczyc z bmw było Kawasaki.
OdpowiedzDo BMW S1000RR niestety nadal dzieli bladego droga mleczna! Szkoda polenizować bo bronić bladego bedą tylko jego wierni fani... nie życze wam konfrontacji czy na torze czy na drodze własnie z S1000RR, bo se wstydu narobicie.
Odpowiedz(doktorek Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę) że co takiego ???? ja swoją zx 10r 04 jade wszędzie deszcz niska temperatura tylko snieg mnie zatrzymuje zimą wkurza mnie takie gadanie wez lepiej nie udzielaj sie w komentarzach bo przeczyta to jakiś łepek i sie zniechęci nie słuchajcie go mało laty a co do tej Hondy fajna ale te zegary nie pasują do łagodnego charakteru Bladego
OdpowiedzCzyli co .CBRka z 2012 nadaje się na pierwsze moto spokojnie.
OdpowiedzNajcenniejsza jest możliwość wyboru modelu bez elektrośmieci, szczególnie jeśli chodzi o C-ABS i kontrolę trakcji. Mechanika już dawno jest dopracowana a teraz producenci kombinują co by tu spier*. ABS przednim kole jeszcze ma sens ale na ciul mi ABS w tylnym? Żebym nie mógł pobawić się w blokowanie tyłu? Kontrola trakcji po co, żeby nie dało się gumy zapalić albo wyjść z winkla a z power slajdem? A za CBS i C-ABS bez możliwości wyboru wersji gołej (np CB1300) ktoś powinien odstrzelić Hondzie dupę z łuku. Większego syfu nikt nie wymyślił. Rozumiem że w Gold Wingu pomaga ale piszczeć tyłem z tym g*...adżetem ciężko, kontrola każdego koła z osobna niemożliwa, jazda na kole niebezpieczna bo pedał gumowy i można wylądować na zablokowanym przodzie... Zabija całą radość z jazdy. A jak komuś to jest potrzebne, to chyba wsiadł na za duże moto w stosunku do swoich umiejętności. Wyłączany ABS w przednim kole w ciężkim sprzęcie może jeszcze bym zamówił a reszcie mówię wynocha, ja prowadzę swój motocykl nie komputer.
OdpowiedzWidzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje :) Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu :)
OdpowiedzTo chyba nie jeździłeś 600tka kolego i to jeszcze z plecakiem! Litr nie na drogę??!! Skąd taki pomysł? Jeśli ktoś chce dzidować, to tylko na torze, i nie ma znaczenia jaka to pojemność, bo liczą się umiejętności a potem moc! Nie raz widziałem w Poznaniu jak gość na R6 objeżdża BMKę. Wracając do ulicy, to tylko duża moc się tu przydaje! Samo wyprzedzanie odbywa się bez redukcji, nie tak jak w 600 (nawet 2biegi w dół). Sama przyjemność z jazdy jest o wiele większa, że o komforcie i bezpieczeństwie podczas wyprzedzania nie wspomnę.Jeśli ktoś chce "zapierdalać" po ulicy i nie liczyć się ze swoim życiem, to i na skuterku dzwona wkońcu zaliczy. P.S. To może napiszesz co (jakie moto) ma rekord toru w Poznaniu?:) Pozdro
OdpowiedzLudzie, będzie tak samo jak z ABS w samochodach - 'a po co to komu?' ;]
OdpowiedzWiększość komentarzy jest chyba ogólnie o elektronice, a tak poza tym może w ogóle zsiądźmy z motocykli, niech się komputery ścigają.
OdpowiedzNo własnie problem w tym że wiekszosc uczestników dyskusji nigdy nie jezdziła motocyklem (i szybko pewnie nie pojezdzi) z kontrola trakcji i nie ma pojecia jak to dziala, po co to jest, jak z tego korzystać i co w rezultacie to daje. Gdyby bylo inaczej nie wylewaliby tutaj swoich żali i frustracji z powodu braku kontroli trakcji we własnej zajeżdżonej 929. To takie normalne w Polsce - mądrzyc sie na tematy o których nie ma sie pojęcia.
OdpowiedzNo to opowiedz co to właściwie daje na drodze (bo o torze i tak nie mam pojęcia).
OdpowiedzTak czy inaczej Honda zostanie w czołówce, to jest pewne. A czy ma TC czy nie ma, to już inna sprawa. Sami widzicie, że zawodnicy nie chcą kontroli trakcji bo po prostu ich to OGRANICZA. Zauważyłem, że większość forum'owiczów ostro broni nowej CBR - to świetny motor, prawda! Sam mam Honde ale VTR i jestem z niej zadowolony. O Hondzie powiedzieć możemy na pewno, że ma cholernie trwałe podzespoły i jest bardziej niezawodna od stawki. Jest droga, no ale coś za coś. Kontrola trakcji natomiast nie powinna być powodem sprzeczek ;) TC ma zapewniać bezpieczeństwo dla ulicznych bikerów. Kierowcy z licencjami mają już takie doświadczenie, że nie potrzebują tego typu maszynek. Jaką Honde HRC- honda racing corporation stworzyło, taką Honde będziemy kochać i podziwiać na drogach. Takie jest moje zdanie. Ooo ! http://www.facebook.com/pages/Jakub-Drago/168325929921045?sk=info
Odpowiedztak czytam wasze biedne komentarze i zastanawiam sie czy w ogole którykolwiek z was miał styczność z motocyklem z kontrolą trakcji np BMW 1000 RR?? W litrze z kontrolą nie chodzi o to, żeby człowiek się nie wywrócił, ale o to aby nawert w maksymalnym złożeniu był najszybszy. Mam CBR 1000 RR 2009 rok i ostatnio przejechałem się nową Kawą i BMW 1000 RR - moja honda przy tym wygląda jak przejażdzka na CBR600 f3.....po to jest postęp, aby go wykorzystywać. Jakby tak nie było, to szczytem marzeń w domu by była Amiga 500+, a idealnym internetem łączenie przez 020-21022
OdpowiedzA dopiero w artykule o kontroli trakcji był wywiad z jakimś zawodnikiem, który twierdził, że lepsze czasy kręci gdy kontrolę wyłączy.
Odpowiedzbo jak sie potrafi jezdzic to jest ona zbedna, natomiast jak ktos jest nieogarniajacym leszczem to coz... cuda na kiju panie.
OdpowiedzTwoim zdaniem taki np. Chełkowski albo Kondratowicz lecący w Poznaniu 1.35 to nieogarniające leszcze?
OdpowiedzCarl Foggarty powiedzial ostatnio ze jezeli ktos uzywa TC na drodze (nie na torze) to jest f***ing idiot, a facet chyba wie co mowi ;)
OdpowiedzŁe? Ale co gość chciał przez to konkretnie powiedzieć? Uzasadnił jakoś?
OdpowiedzDobra, chyba już wiem. Faktycznie trzeba być idiotą żeby nie nauczyć się dozować gazu we własnym moto.
OdpowiedzNo to sie wysilili w Hondzie. I pewnie jeszcze wyskocza z cena na 65.900 w 2012, Sorry, ale jesli kogos stac na wywalenie takiej kasy na nowe moto to chyba oczywiste ze wybierze BMW ktore jest lepsze pod kazdym wzgledem, lub jesli ktos woli to cos wyjatkowego wybierze np Ducati czycos podobnego. A nie zwykla i niestety zacofana technologicznie honde. Co innego jesli mialaby byc odpowiednio tansza, wtedy ok. Ale nie wierze ze tak bedzie.
OdpowiedzZgadzam sie calkowicie, ze elektroniczne wspomagacze sa niepotrzebne. To ma byc ostry twardziel a nie na sterydach.
OdpowiedzRównież jestem zdania, że komputery najlepiej działają na biurku a podniecanie się systemami jest dowodem, że klient nie dorósł do motocykla który sobie kupił. W takiej np. Multistradzie furorę robią tryby kastrujące możliwości tego sprzętu - he he:)
Odpowiedzrozumie że to nie toporne enduro ale ile wytrzymają te felgi na naszych dziurach?ja ugiołem na nierówności "Yamahoską" "gwiazdke" dobrze że nie miałem takiej fikuśnej felgi jak w tej cbr bo zamiast ugięcia ok 1cm miałbym połamaną fele albo jajko by się z niej zrobiło:) przesadzają z tą lekkością...już były cienkie pękające ramy w gsxr niedługo to będą używać prasowanego styropianu do produkcji
OdpowiedzAle smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce.
OdpowiedzZgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.
Odpowiedzno bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow: FIM Superstock 1000 zwyciezcy: 2008 - Ducati 1098R 2009- Ducati 1098R 2010 - BMW S1000RR 2011 - Ducati 1098R Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000 Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000 klasyfikacje generalne 2011: WMMP Superbike: 1 Andy Meklau 146 WMMP Superstock 1000: 1 Andy Meklau 172 PP Rookie 1000: 1 Przemek Janik 105 - tez suzuki. Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
Odpowiedzdaj sobie spokój-fani niemieckiej technologii tego nie załapią
OdpowiedzWMMP to wiocha, nawet nie posługuj sie takim przykładem. A te Ducati 1098R przecież maja DTC znawco.
OdpowiedzTak, ale jak rzucisz okiem na pierwszą piątkę czy dziesiątkę, czy to z pojedynczego wyścigu czy całego sezonu, to widać pewne tendencje. Wyścigi w naszym kraju, to jednak trochę inna bajka w porównaniu do serii Superstock w ramach WSBK.
OdpowiedzTendencje są takie, że w pierwszej piątce jadą kierowcy dobrzy, dalej jadą średni a na końcu kiepscy :)
OdpowiedzBardzo dobrze że Honda nie pakuje elektronicznych systemów, litr nie jest dla nowicjuszy a dla ludzi z doświadczeniem którzy potrafią jeździć bez tych "wspomagaczy", poza tym im mniej gadżetów tym mniej rzeczy do popsucia a co za tym idzie tańszy koszt napraw.
OdpowiedzIm mniej elektroniki w motocyklu tym lepiej. Motocykle zmierzają do bycia tym samym gównem co najnowsze auta.. Może honda ma w tym jakiś zamysł aby nie pakować w motocykl tych wszelkich dziwactw i robić "jak najprostszy" motocykl a nie jakąś elektroniczną choinkę. Kiedyś jarałem się najnowszymi motocyklami..premiery 2008, 2009..wielkie wow..i ostatnio jakoś już moje wow się kończy. Widzę premiery 2011,2012 i cieszę się, że w przyszłym sezonie wsiądę na motocykl 2002. I mam jeszcze taki wniosek, że za cholerę go nie sprzedam..
OdpowiedzKup sobie 15-letniego sprzęta na gaźnikach i nim śmigaj ze świadomością że kupiłeś spartańskie g..... Pewnie w domu telewizor też masz czarno biały
Odpowiedzhehe ta elelktryka cała to niezły kibel. motocykl powinien byc maksymalnie spartanski znaczy ta klasa niemowie tu o krazownikach typu goldwing bo tak samo jak w tg jeremi stwierdził ze nowe auta moze i sa szybsze przyjazniejsze i wiekszosc ludzi pojedzie nimi szybko na torze ale niedaja tyle zabawy co stare ferrari f40 . co do deficvytu mocy napewno podczas testów to niebedzie mocna strona cbr .
OdpowiedzW dzisiejszych czasach nie da się robić lepszych maszyn bez elektroniki, elektronika jest niezbędna aby dana maszyna sama w sobie była bardziej wydajna i osiągała lepsze wyniki i rezultaty. Elektronika sprzyja maszynie a nie ją osłabia. Pociąga to do obowiązku lepszego serwisowania i droższego w kosztach ale to już inny czynnik.
OdpowiedzAleż da się - lepsze są te bez elektroniki, chyba że ktoś jest masochistą i uwielbia szarpać się ze sprzętem. Zobacz jak się j*bie elektronika w Multistradzie. Tego moto chwilami nie da się używać.
Odpowiedzco ty pitolisz człowieku - masz Multistardę w stajni że piszesz takie bzdury?
OdpowiedzNa szczęście nie. Wywaliłem ją z mojej listy za j*biącą się elektronikę.
Odpowiedz