Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzZdałem na tym modelu egzamin na A . Miałem go też na kursie równolegle z Suzuki GN 250... Cbf125 bardzo pozytywny motocykl , dobrze wykonany poręczny , wygodny .
OdpowiedzWitam, w mojej z 24.12.2012 już porządny obrotomierz, HONDA czuwa! Pozdrawiam Szczęścia i Kasy w 2013
OdpowiedzTO moto robi furore w UK. Ocenianie bardzo wysoko przez MCN, BIKE itd. Promuja tam je jako alternatywe dla transportu publicznego ktory jest cholernie drogi. Spalanie 2 litry ? z przyjemnoscia jazdy motocyklem - super sprawa. Do tego standardowe oceny typu=bulletproof engine. Maly fajny ekonomiczny kulo i idiotoodporny motockl.
OdpowiedzTO moto robi furore w UK. Ocenianie bardzo wysoko przez MCN, BIKE itd. Promuja tam je jako alternatywe dla transportu publicznego ktory jest cholernie drogi. Spalanie 2 litry ? z przyjemnoscia jazdy motocyklem - super sprawa. Do tego standardowe oceny typu=bulletproof engine. Maly fajny ekonomiczny kulo i idiotoodporny motockl.
Odpowiedzpowiem wam, w D mam wygląd, chce tanio dojeżdżać do szkoły, po bułki, piwo etc. zbieram kase na takie coś bo wiem że można zejść nawet do 1.8 l na 100km, elektroniczny wtrysk, moment lepszy niż w cbr125 nie mówiąc już o 2suwowym nsr, jeździłem już tym rowerkiem i powiem wam że silnik nie zdradza swojej pojemności, wygody nie ma ale honda to honda, a moja cbf 500 będzie do jazdy a nie do dojeżdżania :)
OdpowiedzJeżdżę CBF 125 od czerwca 2010. Kupiłem w salonie, odkąd wyjechałem tak do dziś nawinąłem 16.300 km z groszami. Nie zepsuło się NIC. Nawet jedna żarówka nie padła. Mam 190cm/95kg, a tym maluchem byłem z tobołami na Węgrzech, wjeżdżałem na Chatę Cyrla k. Rytra (kamienie, błoto. rzeczka w poprzek ścieżki). Silnik - powietrzak niemal nie do zgrzania (choć jednak zalecam ostrożność w pałowaniu na 1. pod górę przez 20 minut). Pije, przy manecie do oporu na pustej drodze 2,2 - 2,3 l. W masakrycznych korkach gdańskich, gdzie skuterem by nie przejechał, daje radę. Maks. zużycie kiedykolwiek przeze mnie stwierdzone to 2,4l/100km. Minimum - jazda z prędkością maks. 70 km/h - 1,8l/100. Demonem szybkości nie jest - maks. 100 km/h na prostej wg GPS. Gdybym wybierał 1. moto po raz 2., nie wybrałbym inaczej. Kupiłbym za to nie nówkę, ale sprowadzoną używkę, w kieszeni zostałoby 4-5 kawałków. No i polecam gmole - choc to małe moto, zaliczyłem dwa paciaki. Do tego można nogi wyprostowac podczas jazdy. Na koniec - maluch wygodny; 500 km/dzień łykniesz bez bólu d... Po 550 km z wolna możesz szukać stacji benzynowej. Polecam, nie będziesz chciał go oddawać ;)
Odpowiedzdzieci się rozpisały - leprze od wsk
Odpowiedzz wyglądu przypomina chińczyka ;) gdyby nie ten napis hondy to można sie pomylić
Odpowiedzbo jest hindusem, to przez granicę z chinkami
OdpowiedzTak jak poprzednicy z niecierpliwością oczekuję testu Inca Tribe, która z założenia powinna być tańszą alternatywą dla CBF125. Od zakupu odrzuca mnie jednak totalny brak danych na temat wykonania, zawieszenia, własności jezdnych, hamulców (które, widoczne na zdjęciach, wzbudzają we mnie duże obawy). Co do CBF 125 to opis fajny i gdybym miał dodatkowe 5k to bym się nie zastanawiał.
OdpowiedzDroga Redakcjo, test INCA Tribe koniecznie potrzebny.
OdpowiedzJeżeli już jesteśmy przy testowaniu 125 to osobiście chętnie obejrzałbym test motocykla INCA Tribe. Sprzęt kosztuje 4 890,00 (jak podane zostało na polskiej stronie przedstawicielstwa) czyli tyle co skuter, więc może być ciekawie. A i moim zdaniem wygląda ciekawiej niż nowe Romety 125
OdpowiedzW tej cenie i grupie poj.125 to o niebo lepsza jest Yamaszka YBR 125
OdpowiedzNie których to widzę że ponosi fantazja haaa piszą że to jest chińczyk chyba wy nie pozwolą sobie takiego bubla produkować Honda Yamaha Kawasaki Suzuki itp oni badziewia nie produkują się nie znacie a wypowiadacie coś to jest w stylu honda cbr 125 tyle że trochę lepsza jest z osiągami ciut pozdrawiam :)
Odpowiedzgutek do lekcji bo znowu ci mam kompa wylaczy !
OdpowiedzChyba tobie dziecko sapy jakieś dziecko masz jakieś za kogo się uważasz szczylu co nie cwaniaku i frajer
Odpowiedztaniej sie nie da;)
Odpowiedzmożna nim lecieć w trase po bułki rano :D cbf250 jest tragiczny, o 125 nawet lepiej nie myśleć..
Odpowiedztaka taczka z własnym napedem...normalnie strach w oczy zaglada. Nowe wcielenie WSK125:)
OdpowiedzMoim Zdaniem To Jest Szajs . Bo Kto w dzisiejszych czasach robi na tylnim wachaczu takie amortyzatory a jeszcze do tego hamulec bębnowy??? Jak motorynka
Odpowiedzzgadzam sie w 100% Dodam jeszcze, ze motorynka lepiej wyglada :)
OdpowiedzNie, to chińczyki wyglądają jak japońce, a nie odwrtonie :D, a poza tym wiadomo, że honda to jakoś.ć
OdpowiedzStary, gdzie tu Honda? Przecie to Made in China.
OdpowiedzWygląda jak chińczyk i to może się odbić na popularnosci bo nikt nie bedzie chcial chińczyka w cenie japonczyka.
Odpowiedz