Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeBędąc przez dwa sezony 2007/2008 CBF500 57KM oceniam tego motka b pozytywnie.
OdpowiedzMam nadzieję, że zagości w WORDach jako A2 zamiast stłamszonego do A2 Gladiusa. Razem z NC700 byłyby do egzaminowania z dostępnych na rynku najlepsze.
OdpowiedzNie do końca, zwróć uwagę na fakt że WORDy kupują na kategorię A Gladiusa i na A2 również Gladiusa. to jest bardzo dobry zabieg dla małych OSKów które kupią poprostu 1 szt i będą 2 kategorie a niej robić.
Odpowiedzcenę znam, zużycie paliwa też. Wiem już też, że w porównaniu do NC CB lubi wyższe obroty silnika. Lovtza, czy mógłbyś jeszcze dodać jak wygląda kwestia serwisu silnika - chodzi mi o częstotliwość przeglądów, wymianę oleju itd/itp. W serii NC podkreślano, że również pod tym względem ma być ekonomicznie.
Odpowiedzw NC interwały są co 12 tyś km więc w tym silniku wydaję mi się powinno być tak samo.
Odpowiedzjak jest w NC to już każdy wie, o ile jest zainteresowany tematem. A w CB czy jest tak samo wątpię, wyższe obroty, to z reguły większe ciśnienia i wyższe temperatury. Pytałem, bo można (przynajmniej teoretycznie) trochę pokombinować przy konstrukcji silnika, układzie smarowania i samym oleju. Poza tym, jak się już tak czepiać do końca tej ekonomiki, to właściwe pytanie brzmi jaki jest koszt interwału np. w przeliczeniu na 20tys. km (dla mnie dwa sezony). Zdarza się tak, że przeglądy robi się częściej, ale ich cena jest niższa. W testach na ścigaczu brakuje mi jeszcze jednej kwestii. W pojazdach typu "wół roboczy do dojazdów do pracy" pomija się kwestie jakości/komfortu oświetlenia. Dla mnie to jest ważne, bo walkę o chleb powszedni zaczynam o 5.00 - z maszynek, które poznałem pod tym względem najsłabszy jest KLE500, a najfajniejsza majesty - zaznaczam, że nie uważam się za znawcę, parę kwestii jest dla mnie ważnych i na tym się koncentruję.
OdpowiedzO ile dobrze kojarzę - standardowe interwały między przeglądowe (6000km), ale szczegółowych danych serwisowych niestety nie znam.
OdpowiedzCentralnie zalatuje tanią chińszczyzną.
OdpowiedzCentral nie zalatuje od ciebie chinszczyzna!!!!!!!!
OdpowiedzNie lubię, kiedy piszecie, że wszystko jest na swoim miejscu w motocyklu, który ma przestawione kierunkowskazy i klakson. Zajmuje mi dwie sekundy zatrąbienie!
OdpowiedzZamiana pozycji sygnału akustycznego i kierunkowskazu wg mnie jest na plus, ponieważ w podobnym modelu CBF600N które posiadam, zdarza mi się za zachaczyć palcem o sygnał akustyczny po tym jak wyłączę kierunkowskaz (zadkość ale się zdarzyło)
Odpowiedzczekam z niecierpliwością na test mojego faworyta tj cb500x. Jeżdżąc obecnie cbf 500 jedynie wiekszy skok zawieszenia jest mi potrzebny bo tak to maszyna o naprawdę wielkim potencjale...
Odpowiedzcbf 500 ma przeswit 14 cm skoki po 12 cm w cb500x bedzie przeswit 17 cm a skoki przod 14 wiec rózniica nie jest wielka ale jest jeszcze zalezy od zestrojenia całego systemu no i ma sporo regulacji ta cb500 x ,jednak jak na moie ma troche małe skoki pasiłoby cos koło 18cm i przeswit ze 20 cm
Odpowiedznapisze to jeszcze raz fajny sprzęt gdybym mial kase to pewnie bym sobie kupił 1 sztuke .
Odpowiedz