Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarzeTe komentarze nadają się znakomicie do pubu. Nikt jednak nie zauważył, jak Boczo fajnie to napisał. Brawo Boczo ! ;)
OdpowiedzZauważyłem że europejska wersja trochę różni się od japońskiej i amerykańskiej według mnie na niekorzyść: http://www.cycleworld.com/2012/11/12/2013-honda-cb1100-first-ride/ Europejska ma lakierowane felgi i silnik podczas gdy amerykanie dostaną polerowane felgi plus czarny lakier w środku, czarny blok silnika i cylindry plus polerowane pokrywy. Spodziewana cena 10k $ za wersje bez ABS + 1k za ABS.
OdpowiedzLudzie, przeciez to przepiekny motocykl! Do tego Van Halen z walkmana i jedziemy! Sprzedaje butelki, rozbijam skarbonke, wykorzystuje limit na wszystkich kartach i moze sie uda.
OdpowiedzI ja, i ja, i ja :-) ;-) "banan do okoła gdyby tylko nie te uszy"
OdpowiedzRaczej w tym bym widział konkurenta : Ducati gt1000 : https://www.google.pl/search?q=ducati+gt+1000&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SR-dUIzRIcfUsga86IDgCg&ved=0CCMQsAQ&biw=1280&bih=705
OdpowiedzPrzepiękna maszyna, tylko 54tyś zł totalnie zaporowa...
OdpowiedzCB 1300S kosztuje 52 tys. zł więc ta powinna być tansza...
OdpowiedzRaczej niecałe 44.000 zł. Przynajmniej taka oferta jest na mobile.eu
OdpowiedzA DLACZEGO, JAK TAKI MAXI SKUTER OD YAMAHY CZY BMW KOSZTUJE GRUBO PONAD 40 , TO DLACZEGO TAKI MOTOCYKL MA NIE KOSZTOWAĆ PONAD 50? POZA TYM TO CENA DLA ZACHODU, A NIE DLA POLACZKOWA GDZIE ZARABIAMY 500 EURO NA MIESIAC
OdpowiedzCzekam na wersję ze szprychami
Odpowiedzz takiej pojemnosci wycisnąc tylko tyle!!! marnowanie żelaza .Przynajmniej moment mozna było wycisnąc na jakieś 125 .Poroniony pomysł . Wygląd pieknie klasyczny
Odpowiedzoj Stefan, widać, że nie miałeś do czynienia z motocyklami i jedyny wyznacznik dla ciebie to ilość koni. moment, moment stary. i wszystko jasne
Odpowiedz...to nie o koniach tylko momencie obrotowym ,,,troche koncentracjii przy czytaniu...
Odpowiedz125 KM? Ale po co? Przecież to nie sportowiec. Wygląd z lat 80tych, a technika współczesna. I o to chodzi.
OdpowiedzNie wiesz co gadasz to jest duza pojemnosc bedzie pieknie ciagna od samego spodu, a przyjemnosc jazdy taka maszyna jest nie do opisania.
OdpowiedzTaki wierszyk mi się przypomniał: "Stefan, Stefan nie **** głupot jak nie wiesz o co chodzi"
Odpowiedz....to Kolega nie wie o co chodzi .a milosnicy klasyków wiedzą ,że w momencie obrotowym siła ...
OdpowiedzOi uwierz mi ze wiem o czym mowie bo jeżdżę moto który ma bardzo podobna specyfikacje rozmiary typ i styl. Parametry tej hondy sa wsam raz.
OdpowiedzCwierc wieku temu mialem cbx 1000,ten cb troszke podobny,cylindry pokrywa zaworow,fajne retro,stare wspomnienia wracaja...
OdpowiedzCwierc wieku temu mialem cbx 1000,ten cb troszke podobny,cylindry pokrywa zaworow,fajne retro,stare wspomnienia wracaja...
OdpowiedzJak dla mini to koła mogą zostać.tłumik no musi być 4w2a kanapa do poprawki :-))
OdpowiedzJak dla mini to koła mogą zostać.tłumik no musi być 4w2a kanapa do poprawki :-))
Odpowiedzzgadzam się że xjr 1300 jest zajefajna.szkoda że producenci olali "big bike" gsx 1400 ? zrx 1200 ?
Odpowiedzhorex vs cb 1100???to tak samo jakbyś porównał monstera z diavelem.
OdpowiedzPowinien mieć koła szprychowe, wydech 4w2 czyli po obydwu stronach i kopniak, kanapa też tak średnio im wyszła.... szału nie ma, wyszło tak średnio. Jedyny plus to rzędowe 4.
OdpowiedzJak dla mnie w tej Hądzie brakuje zadupka w stylu Boldora czy CBXa 1000. Taka kanapa z lampą pasuje do twinów, a nie do ogromniastego, chłodzonego powietrzem kowadła. Wyszło dziwnie, ale to i tak jeden z moich ulubionych rowerków produkowanych obecnie.
OdpowiedzHorex moim zdaniem o wiele ładniejszy.
OdpowiedzCoś pięknego! Podobają mi się takie motory, bo można go kupić i człowiek może go sobie zatrzymać na stałe, bo nie trzeba zmieniać na nowy model po 2 latach.
Odpowiedznie zapominajmy także o XJR1300, który jest chyba najbardziej jak dla mnie konkurentem CB1100
OdpowiedzNikt nie pamięa o XJR1300 :D:D Pozatym już jej nie sprzedają.
Odpowiedzjak nie jak tak. cały czas jest do kupienia. nówka 2012r. za 46 500 ;)
OdpowiedzMOTÓR!!! To jest to potężny silnik, duży moment obrotowy, spokojny, niezawodny i 5 biegów (mniej machania a ja jestem leniwy hehe) brakuje tylko uchwytu dla pasażera aby za szybko nie spadł :-). Siadasz i jedziesz praktyczny wygodny i normalne miejsce dla pasażera a nie jak w tych nowych streetach i ścigaczach że ciężko się wdrapać z tyłu na moto. Trochę mi trudno uwierzyć w te 4l na 100km ale nie myślę żeby to był smok na PB. Czasami goniąc za nowoczesnymi kształtami zapominamy że to na co dzień jeżdżąc czy to po bułki do sklepu czy w góry na wycieczkę to klasyk będzie najwygodniejszy a jego wygląd się nie nie zestarzeje.
Odpowiedzstylistycznie przypomina mi yamahe srx 600
OdpowiedzJeśli dla odróżnienia od UJMów będzie się prowadził i hamował, to sprawy idą w dobrym kierunku. Poproszę jeszcze akcesoryjny symetryczny wydech z ładnym dźwiękiem.
OdpowiedzJest cudownie klasycznie piękny. Prawdziwy motocykl w każdym calu. Dobrze, że powstają jeszcze takie maszyny. I to spalanie - przy silniku 1140 cm3 tylko 4 l/100 km - szacun!
OdpowiedzEch, cudowne! Jest na co ciułać.
OdpowiedzPiękne moto!!!
Odpowiedz