Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem ten motocykl w 2003 roku voyager XII jest z 1992 roku od zakupu nie robiłem nic oprócz spraw eksploatacyjnych. Rocznie robię ok 4 tyś km teraz chyba się nie produkuje takich cudownych motocykli. Przyjemność z jazdy na 6. Wygląd super. Zuzycie paliwa zależy od prawego nadgarstka :) na tempomacie przy 120 km/h 5,5 przyspieszenie- honda 1100 xx sobie nie radzi :) to są plusy :) minusy- jest tylko jeden tłucze sie na dziurach tylny kufer i na ostrych winklach powyżej 140 wpada w nieprzyjemne wibracje do których trzeba się przyzwyczaić i nie przejmować :) mi jak do tej pory zawsze udawało się wyjść. Reasumując - krótko nigdy go nie sprzedam bo cudów techniki się nie sprzedaje. a tu link na potwierdzenie https://www.youtube.com/watch?v=5Bz7dyM5CKk
OdpowiedzWitam. Jestem posiadaczem Voyagera od ośmiu lat i przejechałem ponad 40 000 km. Wszystko spisuje się bardzo dobrze,być morze to i dla tego że jak go sprowadziłem to miał przejechane 3500 km.i jest z 2003 r. sam nim pomykam i sam go serwisuję.Tak jak piszecie idealny na dalekie traski,uwielbia autostrady.Według mnie to i niezbyt dobre drogi nie są mu straszne tylko trzeba pilnować stanu oleju w teleskopach,a bardzo ważną sprawą w tym modelu jest ciśnienie powietrza w teleskopach zwłaszcza przednich.Minusem jest brak wstecznego biegu,zbyt elastyczna rama,słabe hamulce ,te dwa ostatnie dotyczą gdy pomykacie powyżej 140 km/h.Pozdrawiam Paweł.
OdpowiedzJestem właścicielem tego motocykla od dwóch lat. Prawdziwy połykacz kilometrów, niezastąpiony w długich podróżach. Ludzie mówią, że duży i ociężały - no i taki jest. Prawdziwy krążownik. Ja mam ponad 190 cm wzrostu i jeździ mi się nim idealnie. Myślę, że osoby poniżej 180 cm mogą już mieć problemy w opanowaniu motocykla. Mój jeżdżąc w trasie z prędkościami od 100 do 160 km/h spala około 7-8 litrów na sto km. No i teraz plusy i minusy: PLUSY: + wygodna pozycja, miękie fotele, Twoja dziewczyna będzie Ci wdzięczna za wygody jakie dozna na tylniej kanapie + duża owiewka całkowicie eliminuje wiatr, nawiewy ciepła umożliwią ci jazdę nawet zimą (przejażdżka w styczniu czy lutym to dla mnie żaden problem) +dużo elektroniki umilającej jazdę (jeżeli działa to umila), radio+4 głośniki, CB, tempomat, intercom, sterowanie radiem obok pasażera +dobre hamowanie, dobre hamulce - jak na te lata i kilogramy +najładniejszy na każdym parkingu +spalanie benzynki w normie czyli plus MINUSY: -brak używanych części, stłuczesz kufer, światło, zapomnij o allegro. -częste drobne awarie elektroniki - drugi bieg jak to drugi bieg, wchodzi ciężko, głośna praca skrzyni przy zmianie biegów - jak się przewróci to możesz w gacie popuścić zanim postawisz go na koła. - szkoda że to rzędówka - trochę mało koników Ale minusy i tak są nieważne. Ogólnie: kocham ten motocykl. Będę nim jeździł, aż go zajeżdę.
Odpowiedzposiadam Kawasaki Voyager od pięciu lat i nigdy mnie nie zawiódł jest bardzo ekonomiczny i wygodny lecz nie lubi terenu i złych dróg, pozdrawiam
Odpowiedz