Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMam problem Zakupilem Kawasaki KXF 250 4t 2009 r po totalnym remoncie silnika. Pojezdzilem powoli 2 tyg i wal korbowy rozwalil silnik i silnik sie rozwalil na dwie czesci i wylal sie olej z silnika czy to jest mozliwe ze silnik po remoncie mogl tak szybko sie rozwalic?
OdpowiedzJak mozna w PL kupic po remoncie moto ?? to jest jak szukanie igly w stogu siana ... Gimbusy zajezdzaja sprzety ...poprzedni wlasciciel robil remont pozniej takie historyjki kraza i sprzet dojechany trafia w cenie dobrego na olx itp ... Masz papiery na ten remont na czesci jedz do goscia zapytaj jaka mechanik dal gwarancje na wymiane tych czesci Wierzycie w remonty na chinskich czesciah a potem placz i lament bo korbe trzeba szukac w 5 w lesie a kartery z dziura jak po granacie .... Uczciwego sprzedajacego nie docenia sie w tym kraju mialem sprzety zawsze ze zdj,i fv na czesci nit nie plakal pozniej
Odpowiedzdostaje się chłodnicą ciecz do silnika, jaka jest temu przyczyna?? Proszę odpisać, jest to bardzo ważne dla mnie, bo nie mogę jezdzić ;(( Model motoru to : Kawasaki Monster KX250f 2008rok 4suw
OdpowiedzUszczelka pod głowicą bądź uszczelniacze kolanek wprowadzających ciecz do silnika.
Odpowiedz