Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePrzecież ręcznym jak zahamuje, to to mu motor przewróci! Hamuje sie nożnym na tylne koło, a w sytuacji awaryjnej oboma.
OdpowiedzPortal ścigacz.pl musi posiłkować się testami obcych testerów. Nie potrafi przeprowadzić samodzielnie takiego prostego eksperymentu? Zarówno motocyklem z ABS i bez..! Byłoby trochę ciekawiej.
OdpowiedzZawsze dwa. Jeżeli nie masz nawyku hamowania dwoma to w sytuacji awaryjnej tym bardziej nie użyjesz obu.
OdpowiedzA tylu jest znawców którzy twardo twierdzą, że hamowanie tylko przodem jest najlepsze/najskuteczniejsze. Rodzaj nawierzchni nie ma tu znaczenia.
Odpowiedzci znawcy, z fizyki mieli pałę
Odpowiedz