Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeJest się czym chwalić, lepiej powiedz kto za to płacił cfaniaczku...
Odpowiedzjakie kur...a dojazdy do pracy? Na pole jeździ motongiem???
OdpowiedzJak dla mnie super sprawa;)
OdpowiedzJak dla mnie super sprawa;)
OdpowiedzEhhh to co... to ja mam w takim razie jedynego w Polsce Suzuki GS'a 1200 (rozwiercone 1100) z setem tłoków Wiseco. Ale raczej nie na świecie, bo rozwiercanie starych GS'ów jest bardzo popularne np. w USA - najlepsze motocykle na 1/4 mili. A rozwiercają je i do 1400 (źródło: Youtube)
OdpowiedzI po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?
Odpowiedza po co? chyba dyscypliny się koledze pomyliły
Odpowiedzdokładnie, moto głównie służy do ciśnięcia po prostej przez wiejskie drogi, aby sprawnie dojeżdżać do remizy... :D
OdpowiedzCzex - gratuluję Ci samozaparcia i sukcesów. Podstawa to robić to co się kocha i robić to dobrze. Trzymam kciuki za najbliższy sezon. A motocykl wygląda teraz ekstra, a jak się czyta o tym jaką bestię w środku zrobiłeś - respect.
OdpowiedzMoc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza. A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)
OdpowiedzMoc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza. A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)
Odpowiedzmoze kierowca nie ogarnial zx10r albo facet mial seryjny wachacz oraz motocykl nie byl obnizony ? bo w innym przypadku nie rozumiem jak zx10r moze miec taki sam czas na 1/4 jak gsxr 600 , stoje przed wyborem zx10r '08 vs gsxr 1000 k7 wiec interesuje mnie ten temat
OdpowiedzNie znasz się! Jakbyś miał takie doświadczenie w dosiadaniu Bizona jak autor, to nawet cb500 objeżdżałbyś wszystkich :D
OdpowiedzFajna przeróbka. O wiele bardziej wole taki tuning niz lepienie dodatkowych spojlerów;)
OdpowiedzSens ma to mniejszy czy większy, jednak gratulacje za obeznanie w temacie i włożoną w projekt pracę :)
OdpowiedzCHyba kasę... Ale wierz mi, autor sprzedał kawał pola na dalekiej wsi, żeby mieć takie moto, tylko teraz nie ma co jeść :(
OdpowiedzCzytałem wcześniej na stronie speedbike.pl Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili. Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....
OdpowiedzOdpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze. Pozdrawia
OdpowiedzW przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D
OdpowiedzSam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił.
OdpowiedzCo ty za głupoty człowieku opowidasz?? :D miałeś wogóle jaką kolwiek stycznosc z bmw czy tylko na obrazku?
Odpowiedzwszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...
Odpowiedzpytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)
Odpowiedzda sie normalnie jezdzic :) moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html
OdpowiedzTRE to najtańszy tuning, który daje zauważalne efekty. W motocyklach bez wyświetlacza biegów można sobie zrobić samemu za grosze, więcej info na naszej stronce w dziale modyfikacje www.speedbike.pl
OdpowiedzCzepiacie się dlaczego takie moto... Akurat takie wyprostował mu kolega z Niemiec, a za kasę od rodziców kupił części... co tu trudnego'?
Odpowiedz