Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeZalety: Średnie spalanie 5l/100 km, przyspieszenie 3,7 s na 100, max speed 216 km/h (wersja EFI), wygodne zawieszenie z pełną regulacja przodu,neutralność prowadzenia, przewidywalność i super trzymanie w zakrętach, możliwość niskiego pochylania się w winklach, wygodny na dłuższe trasy, 5 bieg ciągnie od 60 do 200, bezobsługowy napęd pasowy (do 13 tyś nie musiałem nic naciągać, a potem na razie raz tylko 3 mm), łatwość w serwisowaniu i ceny w sieci za części bardzo przyjazne,dość lekki jak na tą linię (około 220 kg). Na youtube można zobaczyć wiele testów tej maszyny i raczej złych opinii nie ma: http://www.youtube.com/watch?v=50x-1z_wbTo PS moto chętne do modyfikacji wszelkich-to min. zasługa silnika suzuki sv 650, którego hyosung robił dla suzuki od lat 90 tych.Dodanie wtrysku i poprawienie detali dało ponad 80 KM i niemal sportowe osiągi. Odkąd na nim jeżdżę wymieniam tylko płyny, oleje, filtry, a reszta to modyfikacje dotyczące funkcjonalności, zmiany wyglądu.Zdecydowanie polecam ten sprzęt. Wady: Brak obrotomierza fabrycznego, brak wyłącznika świateł (tylko stacyjka), w bardzo silnym słońcu nieco ograniczona czytelność komputera, szarpie na 5 biegu jak prędkość spadnie do 50 km/h-około 2500 obr (ale po to są niższe przełożenia), plastikowe chromy jak w hondzie shadow 750 (wloty powietrza pod bakiem i osłona pasa napędowego), minimalnie za miękkie tylne sprężyny zwłaszcza jeżdżąc z pasażerem.
Odpowiedz