Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeBędzie znaczna poprawa a to nie dzięki fotoradarowi tylko została wymieniona nawierzchnia w tym miejscu. Wcześniej była z melafiru który nie jest odporny na ścieranie . W deszczu jak przejechałem stonogą to tarcie było na poziomie 7 procent. Czyli droga uszkodzona i 250 osób mogło wygrać z miastem odszkodowanie za złe oznakowanie i uszkodzoną drogę. Teraz zrobili radar i wymienili po częśći drogę i będą wmawiać wam że dzięki fotoradarowi jest mniej wypadków
OdpowiedzTo zwykły CF a nie PRO. Pytanie tylko kto przytulił różnicę w cenie urządzenia?
OdpowiedzTo nie jest Fotorapid Pro. Owszem taki był proponowany. Jednak miasto pod naciskiem GITD nie wyrazili zgody. Dlatego zamontowano Fotorapid CV, czyli tradycyjny fotoradar jakich setki stoją w Polsce. Podczas testów Fotorapid pro w pół godziny zarejestrował blisko 300 zdjęć. Czyli w ciągu doby dałby więcej zdjęć niż wszystkie pozostałe fotoradary w Polsce. To oznaczało by mandatową pandemię i w rezultacie niewydolność systemu CANARD.
OdpowiedzTam jest fotoradar Fotorapid CF, a nie CV. Prawdopodobnie nastąpił błąd pisarski. Jednak z całą pewnością nie jest to Fotorapid PRO którego wyróżniające cechy opisano w artykule. Fotorapid CF, to odpowiednik Multaradaru CD, czyli rozwiązanie starszej generacji.
Odpowiedz