Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzemoc na wykresach to nie wszystko nie jeden zawodnik pojedzie szybciej na 250 4Tmimo ze bedzie to teoretycznie słabszy motocykl. zreszta jest o tym napisane w tym artykule: "Sprzęty 4T przodują w kategorii oddawania mocy/momentu, zdecydowanie łatwiej jest utrzymać stałą, wysoką prędkość, za to maszyna dwusuwowa lepiej radzi sobie w zakrętach. 2T do efektywnego przekazania mocy/momentu wymagają wysokiej przyczepności podłoża itd..." sam jestem dobrym przykładem jezdziłem na CRF 250 a teraz na CRF 250. na tym samym torze krece jepsze czsy na CRF mimo ze ma 20KM mniej. jedzie sie dużo łatwiej i płunniej. wiedzieliscie VILLOPOTO na pucharze narodów jak wygrał obydwa biegi na KXF 250 jadac z maszynami MX1 i MX3? wszyscy zle wystartowali? to druga sprawa dla której chca zmniejszyc pojemnosc MX1. Nie potrerzebna jest tam taka moc, silniki sa wtedy nie efektywne w oddawaniu mocy zbyt agresywne a moto cięzkie i nieporeczne. optymalnie 250 4Tjest obecnie najlepszym motocyklem na którym można konkurowac ze wszystkimi innymi jaką by pojemność nie miały:) wierzcie mi nawet w mistrzostwach swiata nie tunninguja motocykli w MX1 ku wiekszej mocy ale na obniżenie masy i sposób oddawania mocy bo to jest ważniejsze niz 70KM i cięgle "prostowanie rąk" i brak kontroli :)
OdpowiedzHmm mie sie wydaje że dobrze jest jak jest i zmiany bedą ciężkie do wprowadzenia w życie. ale mamy jeszcze 2 lata. Jeżeli 250 2T bedzie konkurował z 250 4T to dwusuwy znowu będą bardzo popularne. Obecnie jeżdże na 125 2T i myslałem o zmianie ale z tego co czytam to lepiej sie trzymać dwutakta :) PS. A co sie stanie z 450 4T ??????????
Odpowiedz