Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeOgólnie moto dla chłopa.Osoby o wadze mniejszej jak 70 kg będą miały dużo roboty w opanowaniu tej maszyny przy małych prędkościach.Duży problem z częściami-zresztą każde moto produkowane w latach osiemdziesiątych jest ciężko naprawić. Buta ma jak na afrike przystało. Moja wersja tzw. RD01 ma 70 KM i to w zupełności wystarczy aby na każdym biegu zruszyć podłoże.Przy odpowiednim zestrojonym zawieszeniem nie straszne nam lużne piaski czy też szybkie asfaltowe.Gorąco polecam osobą które cenią sobie niezawodność i przyzwoite osiągi.
Odpowiedzskad czesci do tego cacka mam taka i coś gubi iskre, alternator niby ok więc zostają moduły gdzie kupić takie ? bioly2500@onet.eu
OdpowiedzSpróbuj od shadow rc14 z tamtych lat.Gażniki jak i niektóre elementy osprzętu są niemal identyczne
Odpowiedzniestety od shadow są całkiem inne moduły
OdpowiedzPróbuj części od shadow np. rc 14 z tamtych lat
OdpowiedzPróbuj części od shadow np. rc 14 z tamtych lat
OdpowiedzZobacz na moduły z Hondy Shadow 750 C2 (1987r) Konstrukcja silnika bardzo podobna ...
OdpowiedzOgólnie sprzęt dla chłopa.Osoby o wadze ok.70 kg będą latać na tym moto a nie jeżdzić.Duży problem z częściami na polskim rynku,jedynie na rynku niemieckim dostępne są w większym asortymencie.Brak jakichkolwiek zamienników i z tego powodu remont jest wydatkiem rzędu 5000 zł przy remoncie kapitalnym silnika.
Odpowiedz