Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJa to ciągle czekam na 350-450 L-twina w wersji enduro ( prawdziwego enudro a nie 170- 180 kg kloca), skoro Aprilka mogła wypuścić lekkie V-2 endurko, to Ducati pewno też by mogło- ale pewnie to marzenie- bo wiadomo chodzi o koszty - z definicji L-2 będzie ciut droższe niż singielek.... o srujterach,czopach czy terenowych wersjach Multiszkarady nie chcę słyszeć, ale zapewne takie modele Ducati szykuje...
OdpowiedzFajnie :) ... może wreszcie będą mocniejsze modele typu kawasaki h2 i bmw s1000rr ... bo te tamto roczne maszyny jak na swoją klase i wygląd mają małą noc oprócz nowego monstera 1200 r i 1299 panigale ( r,s )
OdpowiedzNie chce nawet słyszeć o jakiś skuterach od Ducati. Stanowcze no chyba nie!
OdpowiedzHehe, w sumie to ciut żartowałem. Fajnie jakby Ducati wypuściło coś w rodzaju mini-Scramblera. Tańszego, np. z singlem od pojemności do 400ccm.
OdpowiedzA ja z chęcią zobaczył bym jakiegoś retro bike ala gt1000 , tylko błagam nie mówcie mi o scramblerze , ten motocykl przez przeskalowany marketing stał się nową wersją srajfona. Za rok - dwa będzie wysyp tego na rynku wtórnym jak się hipsterka przerzuci na paralotniarstwo .
OdpowiedzA ja z chęcią zobaczył bym jakiegoś retro bike ala gt1000 , tylko błagam nie mówcie mi o scramblerze , temu motocykl przez przeskalowany marketing stał się nową wersją srajfona. Za rok - dwa będzie wysyp tego na rynku wtórnym jak się hipsterka przerzuci na paralotniarstwo .
Odpowiedz