Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCzęsto obserwuję Angielski ebay -klasyki Ducati do lat 80 głównie te na wałkach królewskich osiągają bardzo wysokie ceny .Sam bym takiego kupił ,ale trzeba mieć więcej niż 100tyś zł, a i tak uważam ,że warto bo to dobra lokata z japońców to tylko kawasaki w650 reszta skończy w hucie
OdpowiedzNie wiem czy Autor nie ośmielił się czasem na żart Prima Aprilisowy ale nie od dziś wiadomo że są w śród nas miłośnicy motocykli i tacy którzy lubią po prostu na nich jeździć.Tych pierwszych nie rozumiem ani tego dla czego są w stanie wybulić każdą kwotę za dany egzemplarz podobnie jak tych co kupują moto bo jest modnym gadżetem szpanera a nie potrafią nawet na nim jeździć.Dla mnie TO MA JECHAĆ ,być niezawodne i ordynarnie bezkompromisowe .Niestety włoskie maszyny nie spełniają tych wymogów, a jeśli do tego dodać często kosmiczne względem konkurencji z Japonii ceny to moje zainteresowanie spada do zera...
OdpowiedzAlistair Wager"produkuje" w Anglii wersję drogową Supermono - za połowę tej ceny. :) Co ciekawe, nie jest to jakaś tam replika tylko w pewnym sensie "wersja rozwojowa" w dodatku oficjalnie klepnięta przez Ducati. Alistair legalnie używa nazwy Ducati. :) ... ja osobiście wolałbym drogowego Sumermono Alistaira niż 3 Diavele! ;) http://www.britaliamoto.com/britaliamoto.com/The_Supermono_Strada.html
OdpowiedzPo tym widać, że ekonomia potrafi zdziałać cuda, coś co nie opłacało się ...eścia lat temu teraz nie jest jakimś kosmosem... Pozdro Davidson :-)
OdpowiedzProjekt zarzucono, ponieważ koszt budowy Supermono 2-krotnie przewyższał koszt Ducati 888... istniał też pomysł budowy wersji cywilnej, chłodzonej powietrzem 4 zaworowej jednostki na wtrysku lub- w celu cięcia koszów- na gaźniku, nistety motocykl nadal kosztowałby więcej niź aktualny model 888, więc schowano do archiwum...
OdpowiedzI znowu ten tłumik na japoński rynek! ;) ile jeszcze motocykli musi być oszpeconych zanim Tusk wypowie wojnę tym ignorantom?
OdpowiedzAha to taki żart, nie? I wiesz, że ten motocykl ma ze 20 lat? Nabrałeś mnie stary;)
Odpowiedz