Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeJa także uważam że GS to inny motocykl i choć Ducati trzeba z nim porównywać bo z czym innym to według mojej opinii są to inne motocykle. Dla podkreślenia tego faktu napisze iż miałem GS-a przez trzy lata przejechałem nim 37tyś/km od poczatku tego sezonu jestem posiadaczem Ducati Multistrady 1200 przejechałem ponad 7tyś/km i w mojej opinii zaznaczę tylko iż zwykle podróżuje w dwie osoby i głównie na drogach twardych, czasem szuter jak jadę na działkę to Multistrada okazała sie wyborem genialnym, nie chce tu wypisywać prywatnych odczuć co do wizualnej strony ale pod wzgledem prowadzenia i silnika GS pozostaje bez szans!!! GS w porównaniu do Multistrady jest jak Diesel i to ten z dawnych czasów. Co do ewentualnej awaryjności to nie jest moje pierwsze Ducati i nigdy mnie nie zawiodło, nie staneło nie zepsuło się choć dodam że ja korzystam z serwisu w Berlinie mam blisko a co istotne z racji tego że serwisy Ducati stoją tam na wyższym poziomie nikt nie uczy się na moim sprzęcie.
Odpowiedzjestem w podrozy ze Szczecina na poludnie Włoch i z powrotem przez Chorwację. GS-ów multum i jadą. Wcale nie popsute -)
Odpowiedzwszystkim tym, którzy tak ostro tutaj twierdzą że motocykl nie jest na podróż do okoła świata polecam: http://www.youtube.com/watch?v=Spjun1LxDmQ&feature=digest a także pierwsze testy porównawcze z bmw http://www.youtube.com/watch?v=YjDOcfMlrqw saluti FOrza Ducati
Odpowiedzno wlasnie ogladnalem tw linki i panowie z MCN mowia ze to sportowy turystyk, czyli bardziej lykacz asfatowych kilometrow, gorzej bedzie jak zabraknie asfaltu. poza tym pomimo wiekszej mocy Ducati, MCN zauwazyl ze motor wcale nie odjezdza GSowi pomio 40KM roznicy, nie wsominajac ze BMW jest tanszy, no i to zawsze BMW... tak jak ktos tu wspomnial to bardziej moto SUV niz globtroter.
Odpowiedznie jest to sprzęt w typie GSa, GS jest cięższy, większy, bardziej gniotsa nie łamiotsa, wyprawy na Kamczatkę i niskooktanowe paliwo z czarnego lądu. Szkoda takiej wypieszczonej Multistrady na takie akcje. Bardziej porównywałbym ją do Triumpha Tigera. Zostawmy to. Ta Multistrada to sprzęt na jaki od dawna czekałem - coś czym można wygodnie pojechać w dwie osoby na koniec Europy a w normalny weekend polatać po okolicznych winklach, ciesząc się jazdą a nie walcząc z masą. Do tego ten sznyt włoskiego motocykla i to serducho V2. Wizualnie no to każdy woli co innego, jeden doceni wysublimowany, włoski design, drugi będzie się zachwycać mydelniczkami w rodzaju nowej GSX1250F...Mi tam się nowa Multistrada bardzo podoba. Największa wada to cena tego motocykla. Ok. 50tyś za wersję zwykłą i 60 za "S" byłbym jeszcze w stanie zrozumieć... PS: w 80% fatalne zdjęcia. Róbcie mniej a lepiej. Albo najlepiej tyle samo a lepiej.
Odpowiedzgenialny sprzet. to taki motocyklowy SUV. czyli motocykl na autostrade, z terenowymi mozliwosciami, ktorych lepiej nie sprawdzac, a i tak wszyscy beda jezdzic nim glownie po miescie.
OdpowiedzAle brzydki. Wygląda jak pies z odrąbaną głową. A te wloty jak wybebeszona tchawica. Błee.
Odpowiedzty chyba nie masz oka jak multi jest brzydka popatrz na gs jak to wyglada
Odpowiedzkoledzy mysle ze ten GS jest naprawde przereklamowany....nie jezdzilemna nim, ale z tego co w serwisach pytalem to jest to strasznie awaryjny moto...skad tyle nagrod zdobywa...a moze to BMW i dlatego dla niektorych (a znam takich) to moto na ktorym "modnie" sie pokazac...niewazne ze ciezki itd....w pewnych kregach moda to moda..
Odpowiedza moze pytałeś w serwisach Ducati ? ;-)
Odpowiedzw jakich serwisach - kraje konkrety jakie awarje????????//// ja jezdziłem i jest genialny nie było i nie ma żadnej awarii
OdpowiedzMyślę sobie, że z tą awaryjnością to gruba przesada. O GS'ie najlepiej świadczą statystyki sprzedaży. Gdyby nie był dobry, to nie sprzedawałby się jak "świeże bułeczki". Żeby było jasne nie jestem właścicielem GS'a, ale miałem okazję nim jeździć. GS to wspaniały motocykl.
OdpowiedzPrzejedź się kolego GSem to zmienisz zdanie.
OdpowiedzJak dla mnie to piękny motocykl, tylko dlaczego Włosi nie zdecydowali się na napęd wałem? Chętnie bym się nim przejechał, żeby porównać do GS'a.
OdpowiedzPo pierwsze dlatego że Ducati nie ma doświadczenia z tym typem napędu, po drugie dlatego że to ma być szybki zap.....lacz, a po trzecie chodzi o wagę sprzęta... IMHO nie powinno się nawet myśleć o porównywaniu go z GS-em. Równie dobrze można porównywać araba z perszeronem. pozdrawiam
OdpowiedzPewnie masz rację, ale bezobsługowy wał w takiej maszynie byłby moim zdaniem na miejscu. Porownanie do GS'a też nie wydaje się takie bezsensowne. Myślę, że jest to ta sama grupa odbiorców.
Odpowiedzjak dla mnie to jest brzydki, szczególnie wloty powietrza - masakra (ale to prywatne zdanie). W artykule zabrakło jednej informacji - skoro to podróżny typ to ile miejsca mamy do dyspozycji pod siedzeniem? Zmieści się łańcuch, blokada na koło i pokrowiec czy nie za bardzo?
OdpowiedzKolego miesci się i do tego z racji że to motocykl do podróży masz kufry, więc pytanie twoje jest dość osobliwe by nie napisać głupie!!!
OdpowiedzNa spotkaniu w Cze- wie na Jasnej Górze tak sobie dyskutowaliśmy z kolegami i doszliśmy do jednego- że za kilka lat nie przyjedziemy tam na japońskich lecz na włoskich maszynach. Tak trzymać - jestem za.
Odpowiedzczy to aby na pewno jest konkurencja dla GSa? cos mi sie wydaje ze nie bardzo, jakos ciezko mi sobie wyobrazic ten moto w podrozy dookola swiata... to na pewno bardzo dobry motor ale jakis taki panienkowaty... za bardzo wychuchany.
Odpowiedzkolego pierw sie przejedz a pozniej bedziesz mogl wydawac opinie ;) gs to dla starych dziadow hiihiih a tu jest zabawa i wygoda w 100%
Odpowiedzkolego pierw sie przejedz a pozniej bedziesz mogl wydawac opinie ;) gs to dla starych dziadow hiihiih a tu jest zabawa i wygoda w 100%
OdpowiedzA jaka jest wysokosc siedzenia w jednym z trybow gdzie zawieszenie sie obniza? Troche krotka ta recenzja jak na tak rewolucyjny motocykl :/
OdpowiedzWysokość siedzenia zmienia się o 1cm czyli ma 840, ale istnieje możliwość zamówienia niższej kanapy o 2,5cm
Odpowiedz