Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeBMW moze i kosztuje 65 tys ale zeby byl jak Multistrada to trzeba dorzucic kolejne 20 wiec jak przyrownujecie to chociaz warto wspomniec o tym. Pewnie podobna sytuacja jest w KTMie
OdpowiedzPo Co wydac tyle kase na klamstwo? Nowa multistrada ma w moim przypadku tylko 128 KM i duzo mniej NM niz podano. Ducati lubi widoczne udawac tygryska, a jest tylko malym kociakiem. Koniec Udawania! Ducati jest do kitu, nigdy wiecej. ...
OdpowiedzW życiu trzeba mieć marzenia... Dobrze, że Ducati wymyśliło Multistradę 1200... Mam ciągle po co żyć
OdpowiedzMultistrada nigdy nie była "podróżnym enduro - klasy GS czy Tigera. To zawszę był motocykl turystyczny z dużymi doznaniami sportowymi z możliwością zjazdu na trochę mniej utwardzony teren. Samo Ducati nie definiuje tego motocykla jako enduro co widać po samych oponach i pozycji. Co powoduje że jako turystyk nie ma wad motocykli GSowych. Bym bardziej powiedział że to skrzyżowanie motocykla sportowego z turystykiem. Największą jego zaletą jest waga i poręczność co się przydaje przy ostrych serpentynach gdzie motocykl zachowuje się sport. Już jeździłem rożnymi motocyklami ale dla mnie ideał uniwersalnego motocykla i chyba się ponownie skuszę na nowym model - ale jak multi to tylko wersja S
OdpowiedzCyt: Moc maksymalna: 160 KM przy 95000 obr/min... kurde mocny silnik... sporo tych obrotów wytrzymuje... manetka ze 3 razy się obkręca...
Odpowiedz80+ kpln, zarabiam 2,5 czy ta cena jest z kosmosu czy z zarobkami u nas cos nie tak
OdpowiedzZarabiam 14/18 k miesięcznie. Czy Aventador jest dla mnie za drogi, czy zbyt mało zarabiam?
OdpowiedzZa drogi w utrzymaniu.
OdpowiedzCiesze sie, ze tyle zarabiasz, gratuluje ale nie jest to relatywny przyklad. Moje wspomniane zarobki reprezentuja pewien sredni poziom w regionie (kuj-pom) a Twoje sa klasy "premium"
Odpowiedzzmień pracę i nie zaśmiecaj komentarzy
Odpowiedzsegment "podroznych enduro" to tak jak suvy - zadnych zalet, chyba ze lans dla gospodyn domowych lub niektorych gejow...ci co jedza po asfalcie, niech kupuja nakedy z małą owiewkaa lub turystyczne a ci, ktorzy zjezdzaja z asfaltu, niech szukaja czegos lekkiego z opona 21 z przodu...ale moze ja sie nie znam...
Odpowiedzmasz swoje priorytety jak każdy ale narzucanie komuś swojeje woli to niezbyt na miejscu ;) moto jak multistarada ma szereg zalet : na prostych dorównuje osiągami sportowym 600 przy w ciemno lepszej elastyczności , na trasie wygodniejsza pozycja za sterami (wyprostowana pozycja ) , no i można wjechać w lekki teren a konkretnie porównując sportowa 600 czy nakeda raczej prędzej skapituluje na piachu itp. niż multistrada i tym podobne wiec tego typu moto ma racje bytu na rynku i jak kazde wymaga odp klienta i tyle wtemacie .
Odpowiedzniedoswoadczonym warto doradzac, zeby nie lykali pomyslow marketingowcow jak pelikany...niech sobie kupuja "enduro", ale zeby nie bylo placzu po zjechaniu z asfaltu, niech biora jak najlzejsze i z opona 21 z przodu...
OdpowiedzW teren wystarczy taki sprzęt: https://www.youtube.com/watch?v=GyN0cRrrFiA
OdpowiedzDokladnie to wszytskim mowie - a malo to ludzi zjechalo swiat na xt 600 albo tt 600 - w tybecie i mongolii to naprawisz i mozesz jechac dalej..
Odpowiedzjak tos chce popylac autobanem 220 non stop to mu polecisz na trase w swiat xt 600 ? no oczywiście ze multistrada .
Odpowiedzprzeciez od samego poczatku piszemy o wyprawach przez duze "W", gdzie czesto zjezdza sie z asfaltu - a nym przypadku kupujesz turystyka i hej...
OdpowiedzPiękny motocykl o którym wciąż marze ale do salonu wybiorę sie w momencie jak Ducati w tym modelu zastosuje wał kardana. Inaczej ten bike raczej do lansu niż turystyki. Łańcuchy już przerobiłem i dziękuje.
Odpowiedza co jest nie tak z lancuchami? - lekkie, tanie, łatwe w wymianie, male straty mocy - same zalety w porownaniu z klockowatym walem, za koszt psiskniecia dwoma sprayami?????????? a taki wał jak zacznie ciec albo peknie po wywrotce=kłopoty....
Odpowiedzwał w zasadzie jest bezobługowy współczesne materiały pozwalają na zastosowanie zdecydowanie lzesjzego wału niż to było kiedyś różne mieszanki włokien weglowych itp. itd. , podnisoło by to zapewne koszt motocykla ale potencjalnni klienci raczej by to ocenili na plus niż na minus ,sam tez bardziej preferuje wał niż łańcuch bo jestem fanem jak najmniejszej ilości regulacji wmotocyklu a najlepiej jakby wgl niczego nie trzeba było regulować;)
Odpowiedzja bym wtakiej multi zdecydowanie wolał wał jakikowliek wjazd wlzejszy teren wiaze się z ubabraiem łańcucha majac wał kłopot odpada ,pozatym jadac w trase 10 tys km odpada wymaian łańcucha i zębatek na trasie jest tylko jazda i człowiek zapomina o takich pierd.łach jak łańcuch ,pozatym przy zastosowaniu współczesnych materiałów do budowy takiego wału straty mocy byłyby niewiele większe niż na łańcuchu ,i o mocnej reakcji n zmiane obciążenia również możemy zapomnieć raczej przy współczesnej inzynieri i projektowaniu konstruktorzy niedali by jakiegoś 2 cm luzu na zebach wału ,takl ze ja zdecydowanie widze wał w mutli ,łańcuch to lipa ale od biedy może być ;)
Odpowiedza w jakim motocyklu typu podrozne enduro, naked, turystyk zmieniasz lancuch co 10 000?????? ja katujac na drodze r1 czy litrowego fazera nigdy nie zarznalem tak szybko lancucha....t5poza tym podrozne enduro jak nazwa wskazuje ma daleko jezdzic-jak na zadupiu europy, azji, afryki itd. naprawic cieknacy lub rozwalony po upadku wal?
Odpowiedzrozwalony po upadku wał to bardzo rzadki widak ja w zasadzie nigdy się ztakim czyms nie spotkałem widziałem zgruzowanego starego vmaxa raz wał był cały i sprawny co 10 tys ? to ja nie wiem jak ty jeździsz tym motocyklem ja majac zamontowany najmocniejszy łańcuch do zzr 1100 po 5 tys był wyciagniety jak psie jaja haha po 7 był tak złachany ze jedyne co pozostalo to wymienić , multistrada to vałka z konkretnym momentem i moca i niesadze żeby wniej łańcuch pozył dłzuej jak 10 tys chyba ze ktoś ciagle będzie pyrkał autostrada 100 km/h bo wmoich łapach łańcuch wtym moto by się skończył po 5 tys .
Odpowiedzmoze kupujesz najmocniejszy ale z chinskich podrobek...mialem m.in. blacbirda, teraz mam r1 i litrowego fazera, wszystkie katowane, krecone do odciecia,wlacznie z regularnym dawaniem na kolo etc-wykonczenie np did zvmx2 w 10tys. nie jest mozliwe-moze za ciasno go miales zalozonego albo zlikwidowales uszczelnienia druciana szczotka.....
OdpowiedzZgadza się. Te najmocniejsze np. DID-y są nie do za....bania, wytrzymują rozciąganie bodaj kilku ton.
Odpowiedzkilu ton powiadasz a wiesz jaka siła sie wytwarza gdy wkreconony silnik na 10 tys obrtowo na minute ktoś nagle zaszplęgli ? wartości siły uderzenia chwilowej jaka się wytwarza będzie pod któraś tone jepni tak pare razy i masz po lancuchu , ale dobra niech będzie markowy didy sa mocne i wytrzymują relatywnie sporo ale jak to się ma do wału gdzie łańcuch taki did trzeba naciagac po srednia 2 tys km ostrej jazdy lub po jednym track Dayu ,w tym momencie o wale nawet niepamietamy wiec obłśuga łańcucha jest upierdliwa wporownaniu do wału i tyle i niema co nad tym się zastanwiac bo takie sa fakty dochodzi do tego co jakiś czas psikniecie łańcucha specjalnym preparatem ,oczywiście dla kogos taka obsluga to zabawa ale dla kogos może to być wk,fjajace
OdpowiedzNapisz do Hondy,albo Yamahy- może zrezygnują z łańcuchów i zamontują wały, mają jeszcze tydzień czasu...
Odpowiedzjuż nawet pomijając wymiane łańcucha z zębatkami co w prowonaniu do wału jest po prostu upier.liwe , to już sama obsługa okresowae smarowanie i ewentualne naciągnie ttez jest upierdliwe dla niektórych i temat możemy zamknąć , poki co łąncuch jest absolutnie niezbędny tylko w moto typu supersport 600 i 1000 bo tam każdy kilogram się liczy i starty mocy pozatym w turystach zdecydowanie preferuje wał z punktu widzenia konstrukcyjnego .
OdpowiedzW turystyku tak, w turystycznym enduro-nie.
Odpowiedzczem w turystycznym enduro jak mutlistrada nie???
OdpowiedzA wyobrażasz sobie Multistradę z wałem jak zapyla po zakrętach w górach, albo coś w stylu Africa Twin w piachu błocie na odludziu?
Odpowiedza za cholerę niekumam o co ci chodzi ;)
OdpowiedzI ja też.
OdpowiedzCoś było nie tak z łańcuchami ?
Odpowiedz