Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeCo autor miał na myśli pisząc ''Monster 900 Chromo (1998) – niestety…" Byłbym wdzięczny za odpowiedź pozdrawiam
OdpowiedzHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
OdpowiedzDucati były modne kilka lat temu... mam yamahę i teraz od czerwca jest ochrona gwarancyjna yamaha za 435zł na rok na silnik, skrzynię biegów i części. A poza tym jak się ma stary maxi skuter albo motor dowolnej marki, można sprawdzić go w serwisie Yamaha za 1 zł i jak przejdzie testy wymienić na nowy
Odpowiedz5 lat po poście ale muszę... Dobrze że nie napisałeś "mam Rometa równie dobry a tańszy"
OdpowiedzMój Monster ma już 17lat, czyli klasyk M600. Opowiadania o awaryjności Ducati są w tym kontekście trochę przesadzone, jeżdżę nim od trzech lat codziennie do pracy i musiałem zrobić dwie rzeczy (poza serwisowymi) - oby tak dalej ;-). Wrażenia z jazdy są super, moto przede wszystkim do jazdy po mieście i fajnych krętych drogach, jak dla mnie na trasy po autostradzie za wolne i za słabe. Nadrabia momentem z samego dołu i świetnie przyspiesza. Jest wygodny i niesamowicie brzmi :-)
OdpowiedzPodoba mi sie ze jako jeden z niewielu portali a juz magazynów napewno często opisujecie włoskie sprzęty:) ale Boczo fajnie jakbyś opisał bądź porównał Aprilie SL 1000 Faclo np z innymi sportowo-turystycznymi V-kami w oklicach 10 tys zł. Falco chyba nigdy nie była opisana w żadnym polskim teście a myśle że godny uwagi motocykl i niedoceniony(sam jestem posiadaczem i jest tego troche w PL) a sportowo-turystyczne V to klasa sama dla siebie raczej ciężko porównać z innymi bike'mi. Mamy VTR 1000F, SV 1000S, TL 1000S, a i Ducati SS 900 można by dołączyć jako może protoplaste;) myśle że dorzucając tysiąc czy dwa 1000DS też by podszedł. Jeśli wogóle to opisywane są topowe sportowe V choc też rzadko a myśle że ciekawa klasa i jest wielu zainteresowanych bo wielu szuka alternatywnych sprzętów. Pozdro
Odpowiedza co z s4rs?
OdpowiedzPoza tym .. były Monstery 620 Dark z dwiema tarczami z przodu (6 biegów) .. od 2004 roku montowane było sprzęgło APTC.
OdpowiedzW miedzy czasie powstał monster s2r 1000 z bardzo fajnym silnikiem DS 1000 95KM.
OdpowiedzZ moich źródeł i obserwacji motocykli można do wniosku, że rama Monstera pochodzi od 851/888 SBK. Na pewno nie z SS`a
OdpowiedzTak w Monsterach przodkiem ramy była rama 851/888, ale żeby nie było niejasności, to nie jest ta sama rama :-)... Pozdr.
OdpowiedzTo tylko częściowa prawda :) Przednia część ramy pochodzi z 900 SS, a jej reszta z wspomnianego przez Ciebie 851.
OdpowiedzBoczo, uwierz mi , że nie :-)...to tak jak z zadanym przeze mnie kiedyś pytaniem, jaki był pierwszy Desmoquattro? No właśnie poj. 748 a nie 851...w części przy główce ramy mała poprzeczka w Monsterze 900 idzie od węzła do dolnej części główki ramy podobnie jak właśnie w 851/888, a w Supersportach poprzeczka idzie z górnej części główki ramy w dolną część węzła.. Ale i tak fajnie, że Wy opisaliście... Jak będziesz miał pytania odnośnie Ducati to dawaj na maila... znajdziesz mnie na właśnie Ducatowym forum... Pozdr. J-999
OdpowiedzDlatego Janku napisałem pochodzi :) Forza Ducati !
OdpowiedzVW - to ma chyba Golfa... a Polsat... - chłopie, prosze, nie ośmieszaj się - no chyba że przoduje w ilości KILOIBISZÓW! (Patrz- Szymon Majewski Show)
Odpowiedzchłopcze co ty piszesz ? vw to marka gejów i lesbijek, a polsat oglądają schorowani ludzie po 60-tce. ty pewnie jeździsz na chinolu hehehehe
Odpowiedz