Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeNiestety, ale wolałbym multistradę 820. Hyperstrada ma bardzo małe zastosowanie turystyczne. Mała szyba, małe kufry, pojedyncza lampa. Niestety to odpowiednik KTMa SM T, nic więcej.
Odpowiedzczytajcie ze zrozumieniem tekst. Cena to 54900 brutto Hiperstrady. W tekście jest cena Multistrady i to na dużym fabrycznym wypasie. Na szczęście Ducati kupują ludzie co nie mają takich dylematów jak spalanie i inne pierdoły. I całe szczęście. Jak komuś się nie podoba to niech kupi przestarzałego GS czy niech idzie do Hondy i nie męczy.
OdpowiedzNiestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny... Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.
Odpowiedznastępca hipka to nowy hipek. Hyperstrada to zgoła inny motocykl. "Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki?? Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu. Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś
OdpowiedzSpójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli... Lobby zielonych rządzi i to jest akt, a nie bzdura..
Odpowiedz?!?! w jakim świecie ty żyjesz?!?! co ma piernik do wiatraka? co mają zieloni do silników chłodzonych powietrzem? przecież to że jeździmy na (powiedzmy) aluminiowych kołach i oponach zamiast okręgów wykutych ze skały to kwestia rozwoju, a nie sprawa "zielonych"
OdpowiedzMało wiesz, i mało się interesujesz..ot co..Poczytaj trochę mądrych książek, napewno wyjdzie Ci na dobre..a ja na tym kończę...
Odpowiedzi dobrze :) proponuję pojeździć trochę, a nie pitolić jak potłuczony forumowy guru
OdpowiedzNa 3 szt. Ducati naraz nie dam rady, nie sklonuję się, a i pogoda u nas mocno zimowa... może czas na sanie motorowe z silnikiem Ducati hahahha
Odpowiedzno cena w sam raz dla przeciętnego polaka! ino brać!
OdpowiedzZbiornik paliwa 16 litrow? Przy spalaniu... hmm... nie podano ale pewnie 5,5 - 6,0 to bedzi norma. To ma byc turystyczny motocykl??? I jeszcze do F800GS chcecie to porownywac??? Jakos sobie nie wyobrazam tego motocykla na Mongolskich szutrach. Spodziewalem sie wiele wiecej.
OdpowiedzA co musi mieć żebyś był usatysfakcjonowany? Ile razy w tygodniu odwiedzasz " Mongolskie szutry"? Ach Ci nasi krajowi malkontenci :-)
Odpowiedzi ABS-em od bosHa :P to jakiś lepszy od tego niemieckiego? Amerykański chyba...? :P
OdpowiedzBardzo wymęczone osiągi ,skoki zawieszenia 150 , spalanie nieznane ,mozna go oceniac w kategorii supermoto ,porównanie do F800 Gs to nieporozumienie , cena zarąbista ,przewidywana sprzedaż w Polsce 10szt. ale ładny jest
OdpowiedzPowiedzcie mi ile będzie wart ten motocykl po szlifie? Czy on ma jakiś czujnik który wyłącza silnik w momencie szlifu?
OdpowiedzBędzie wart tyle co każdy inny po szlifie. Jak każdy motocykl z EFI ma czujnik przechyłu zatrzymujący pompę paliwa i odcinający zapłon. Rozrusznik też wtedy nie działa.
OdpowiedzPod lewą dłonią kierowcy do dyspozycji jest 110KM oraz bardzo zacne 89 Nm. Pod prawą chyba;p
OdpowiedzBoczo ma unikalny sprzęt z rollgazem pod lewą dłonią :)
Odpowiedz