Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeszkoda ze nie 599 to nie bedzie l-twin...
Odpowiedzchętnie widziałbym rozwojowy silnik "doppia bieletta", z dawnego supermono, który łoił konkurencję aż miło- jedynie cena tego 1-cylindrowego cacuszka przerażała była o 2 razy wyższa niż 851... na torze supermono osiągał czasy o 1/10 sek. lepsze niż ówczesne gp 125 tki, to świadczy o potencjale tego potworka...alan cathart może coś niecoś powiedzieć... niedługo może popełnię "smarowidło" n/t supermono na stronie ducati.
Odpowiedzbardzo mi się podoba podejście ktma i ducati, ale liczę że ducati powróci do dwucylindrowców o pojemności 750cc w klasie motocykli średnich (supersport/stocksport 600) i może ktm też coś takiego wprowadzi. wtedy jedynym problemem będzie wybranie faworyta.
Odpowiedzbelissima ;)
Odpowiedzwygląda po prostu bosko!
Odpowiedzjak nie będzie kosztował 100k to ja go biore ;)
Odpowiedz