Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMówiąc krótko - Ducati wymiękło. I teraz będzie chciało postawić organizatora WSBK przed faktem dokonanym. A może Dorna nawet sie po cichu na to zgodziła i teraz grzecznie zmieni regulamin? Pozyjemy zobaczymy.
OdpowiedzJa nie widzę sensu dlaczego Panigale ma konkurować z litrami. Panigale jest klasą samą w sobie ma potężny silnik o DUŻEJ pojemności i jak chcą ją jeszcze powiększyć to świetna wiadomość. Przyda się taki sport z większa pojemnością i atomowym powerem. Ja posiadam Fazera 1000 i wołał bym żeby miał dalej te 143KM ale więcej pojemności (np 1200ccm) i więcej momentu z dołu.
OdpowiedzNa szczescie nie wszyscy producenci patrza tylko na regulaminy WSBK. Co mi z tego, ze moj sprzet ma przepisowa pojemnosc? Ja nie startuje w wyscigach - podobnie jak 99% z nas. Jezeli moge miec wiecej ccm i dzieki temu lepsze moto na droge (Panigale 899 a nie Panigale 750) - to DLACZEGO NIBY NIE? :)
OdpowiedzNo pewnie czemu by nie, jutro 1299, a za tydzień 1399. Litr to je litr, a nie jakieś 1198, 99. Niech zrobią litra, który będzie konkurował z s1000rr, zx10r, gsrx etc. A teraz, proszę o hejt.
OdpowiedzSpójrz na to z drugiej strony, to nie Panigale ma konkurować z litrami tylko litry mają konkurować z Panigale.
OdpowiedzMarianku chyba Ci się coś pomieszało w główce. LITR TO LITR. Może teraz dotrze to do Ciebie.. To po prostu oznaka tego że Ducati nie jest w stanie nawiązać równej konkurencji z innymi. Odnoszę wrażenie że zrobienie superbike-a 1299cm3 jest trochę na wyrost. Silnik ma być duży bo ptaszek jest malutki. Ale ok wielu się to spodoba. Dla mnie osobiście to jest głupie. Superbike to litr i takie jest moje zdanie. PZDR
OdpowiedzTo tylko kwestia zrozumienia filozofii budowy motocykla ja i różnych koncepcji ale do tego trzeba było skończyć więcej niż 7 klas szkoły podstawowej.
OdpowiedzMyślę że tutaj kolega ma rację, bo jeżeli Ducati może zaskoczyć tylko większą pojemnością (co za tym idzie mocą i momentem które i tak bez elektronicznych wspomagaczy są nie do ogarnięcia) to chyba zły kierunek. Taki gigant, legendarna włoszczyzna, ale zamiast iść z duchem czasu to powtarza historię.
OdpowiedzRegulamin WSBK jest jasny...
Odpowiedz